Auteur Topic: Woordfilter  (gelezen 2883 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline rikkertje

• Nieuw Lid
  • *
Woordfilter
« Gepost op: 9 maart 2011, 18:33:38 »
Hallo,

Ik heb al wat topics doorgelezen over het woordfilter bij de Jupiter pro 9.1, maar enkele dingen zijn mij nog niet duidelijk.

Ik wil bij de code persinfo politie alleen alarm bij het woord 'Groenlo'. Als ik de geluidcode bij de gewone capcode 000000 doe, trilt deze dan nog wel bij een alarmering zonder het woord Groenlo?

Klopt het dat het filter Groenlo dan wordt behandeld als prio? En als ik de gewone capcode van persinfo uitzet, (dus streepje in het capcode menu) krijg ik dan ook geen meldingen meer van persinfo Groenlo?

Misschien wat domme vragen, sorry.
Bedankt

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Woordfilter
« Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2011, 18:44:24 »
Citaat van: "rikkertje"
Hallo,

Ik heb al wat topics doorgelezen over het woordfilter bij de Jupiter pro 9.1, maar enkele dingen zijn mij nog niet duidelijk.

Ik wil bij de code persinfo politie alleen alarm bij het woord 'Groenlo'. Als ik de geluidcode bij de gewone capcode 000000 doe, trilt deze dan nog wel bij een alarmering zonder het woord Groenlo?

Klopt het dat het filter Groenlo dan wordt behandeld als prio? En als ik de gewone capcode van persinfo uitzet, (dus streepje in het capcode menu) krijg ik dan ook geen meldingen meer van persinfo Groenlo?

Bedankt

Hangt ervan hoe de basis programmering is.
- Prio is altijd piepen. Via de PC kan de trilfunctie daarbij in/uitgeschakeld worden. Waarschijnlijk heb jij til&piep bij het woord Groenlo.
- Woordfilter als prio behandelen gaat ook via de PC. Waarschijnlijk heb jij prio bij het woord Groenlo.
- Als je een CAPcode uitzet, ontvang je hem niet.

Offline rikkertje

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2011, 18:50:41 »
Citaat van: "SemafoonWinkel_nl"
Citaat van: "rikkertje"
Hallo,

Bedankt

Hangt ervan hoe de basis programmering is.
- Prio is altijd piepen. Via de PC kan de trilfunctie daarbij in/uitgeschakeld worden. Waarschijnlijk heb jij til&piep bij het woord Groenlo.
- Woordfilter als prio behandelen gaat ook via de PC. Waarschijnlijk heb jij prio bij het woord Groenlo.
- Als je een CAPcode uitzet, ontvang je hem niet.

Duidelijk. Bedankt voor je snelle reactie. Nog 1 laatste vraag: Als ik bij de gewone perscode het geluid 000000000 doe, en bij Groenlo wel een geluid. Gewone instelling op piepen & trillen, trilt die dan wel gewoon bij alarmering zonder woord Groenlo erin?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #3 Gepost op: 9 maart 2011, 20:03:22 »
Dat hangt van de programmeerinstelling af.
Waarschijnlijk heb je dan tril & piep.