0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Wie weet hoe deze zenders dan wel antenners er uit zien, heb namelijk een vermoeden dat ze hier in mijn regio er uit liggen. Melding van gemaakt maar helaas, ontvangst is nog steets slecht
Officieel loopt de zendvergunning af in augustus en het kan zijn dat de ontmanteling reeds is begonnen.
Gaan ze ook definitief met het ERMES-semafoonnetwerk stoppen dan of wordt 'enkel' het zenderpark aangepast?
Citaat van: "Asterix900"Gaan ze ook definitief met het ERMES-semafoonnetwerk stoppen dan of wordt 'enkel' het zenderpark aangepast?Waar lees jij iets over aanpassen? :roll:
Citaat van: "lpz-nl13161"Wie weet hoe deze zenders dan wel antenners er uit zien, heb namelijk een vermoeden dat ze hier in mijn regio er uit liggen. Melding van gemaakt maar helaas, ontvangst is nog steets slechtHet hoeft niet meteen een storing te zijn. Officieel loopt de zendvergunning af in augustus en het kan zijn dat de ontmanteling reeds is begonnen. Aan de ene kant kunnen die zenders een signaalbron voor je geweest zijn, maar een ander had er zwaar last van.
Citaat van: "Leen Ansems"Officieel loopt de zendvergunning af in augustus en het kan zijn dat de ontmanteling reeds is begonnen.Meen je dat? Dat zou interessant kunnen zijn. In die korte tijd dat ik ERMES monitorde heb ik diverse ME-regio's gezien, volgens mij Flevoland, Twente en Groningen??