0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
tsja, meten is weten, deze antennes worden ook gebruikt voor C2000, bijvoorbeeld door de KMar, maar Kan het niet gewoon WAS-systeem zijn? ik kan het niet goed zien op Bing of Google maps, maar er staan wel witte trommels op het dak.
Misschien is het LUMC een Special Coverage Location, misschien eens uitzoeken waar die antennes exact op gericht staan?
Citaat van: "Hunter"Misschien is het LUMC een Special Coverage Location, misschien eens uitzoeken waar die antennes exact op gericht staan?Als ik het zo eens bekijk op de kaart dan lijkt dat op de C2000 mast aan de Maresingel in Leiden.
Daarbij heeft de heli geen UHF aan boord en worden landingen via de gsm doorgebeld.
Citaat van: "Johan Beck"Daarbij heeft de heli geen UHF aan boord en worden landingen via de gsm doorgebeld.GSM? Dat kan toch geen goede resultaten geven ivm hoogte van de heli en stralingshoek van de antennesites? :?
Wie zegt dat er al vliegend gebeld wordt?
Tsja...09:15:00 14-12-10GROUP-1Prio 1 GV Aquine = G-Gebouw Westeinde 132 Helikopterlanding 7830 9093 Instelling GGZ MCH Westeinde1500010BRW Haaglanden (Monitorcode)1500091BRW Haaglanden (OvD Zuid)1500101BRW Haaglanden (Den-Haag-Centrum - Bevelvoerder)1500501BRW Haaglanden (Den-Haag-Centrum - Lichtkrant)Die meldingen zie ik dikwijls voordat de heli opstijgt, dus zeg het maar...
Ik denk dat ik op een verkeerd knopje gedrukt heb, SORRY
Ik was al onderweg naar Zoetermeer om orde op zaken te komen stellen maar ok, geen probleem :wink: