Hallo allemaal,
Aan welke heb je nu meer?de Logitech squeezebox of de Freecom musicpal?
Ik weet dat met de logi meer bestands formaten worden ondersteunt maar ik vraag me wel af of die nu wel worden uitgezonden eigenlijk.
Mijn voorkeur gaat uit naar uitluisteren van luchtvaart.
Maak me eens wijzer svp?
Grtz Richard
Hoi Richard, ik constateer dat er niemand antwoord geeft op je vraag, jammer maar misschien weet ook niemand het juiste antwoord.
Ik ook niet helemaal maar ik kan je wel vertellen dat ik zelf héél tevreden ben met mijn Logitec Squeezebox Boom.
Is niet de goedkoopste maar even goed zoeken op het WWW en je zult best nette prijzen vinden.
En ik heb er een ATC stream opgezet en dat werkt perfect, het enige nadeel van deze stream is dat ze meerdere frequenties van Schiphol "meegeven" en dat is lastig als je maar naar een freq wilt luisteren.
Ik wil het liefst b.v. Schiphol Ground via de box horen omdat deze via mijn scanner wat zwakker binnenkomt vanwege de afstand home QTH <-> Schiphol.
Maar één freq monitoren in de huidige stream kan niet, volgens mij ( correct me if i'm wrong.... ) :|
En tenslotte, wat de mogelijkheden zijn van de Freecom musicpal kan ik je niets over vertellen.
Hoop dat je toch iets wijzer bent geworden.
Succes met je eventuele keuze,
Best 73's