0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: "Discriminator"Citaat van: "fmamaze"hallo ik heb de maycom FR-100 Maar die gaat niet verder als 137.000 iemand suggesties??Een echte scanner aanschaffen.ja man koop jij er een voor mij van je moeders geldt?
Citaat van: "fmamaze"hallo ik heb de maycom FR-100 Maar die gaat niet verder als 137.000 iemand suggesties??Een echte scanner aanschaffen.
hallo ik heb de maycom FR-100 Maar die gaat niet verder als 137.000 iemand suggesties??
CitaatGrappig, 3 weken geleden stond ik zelf nog te werken aan deze machines in de USA
Grappig, 3 weken geleden stond ik zelf nog te werken aan deze machines in de USA
Citaat van: "joost"CitaatGrappig, 3 weken geleden stond ik zelf nog te werken aan deze machines in de USAHallo Joost ,heb je toen ook de de mode S transponder gecontroleerd ,ik zie ze nog niet op mijn radarbox luistervink
@ Joost,Nee de betreffende Hex code helaas niet gezien maar bedankt in ieder geval voor de tip dat Volkel vanavond open was want ik heb wel mee kunnen genieten met de gesprekken (ook dank aan de andere inbrengers van de frequenties ).Luistervink