Auteur Topic: stadstoezicht cappelle a/d ijssel??  (gelezen 3007 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline spoorfan

• Top Lid
stadstoezicht cappelle a/d ijssel??
« Gepost op: 4 oktober 2009, 08:00:20 »
Op 163.830 hoorde ik altijd het stadstoezicht van Cappelle a/d ijssel. Deze frequentie lijkt nu stil. Iemand enige info over een nieuwe frequentie of zijn zij ook in de digitale ruis verdwenen?

Spoorfan

Offline spoorfan

• Top Lid
Re: stadstoezicht cappelle a/d ijssel??
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2009, 09:10:54 »
Er lijkt nu een incident op de Algerabrug tussen Capelle en Krimpen. Daarvoor wordt de frequentie weer volop gebruikt, maar het lijkt meer gemeentewerken dan stadstoezicht.

Spoorfan

paul19622

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2009, 09:56:00 »
Ik heb ze ook al een hele tijd niet meer gehoord. Op een avond een keertje gesprekken dat er iets of
iemand in de gaten gehouden moest worden maar ik weet niet wat of wie dit waren.

Overigens hoor ik sinds kort op bijna elke frequentie in de 423 /424 MHz Tetra signalen het lijkt erop
dat er weer een nieuw netwerk in de lucht is gekomen misschien die van stadstoezicht Rotterdam.
Ben benieuwd of andere deze signalen (het zijn er zeer veel) ook horen in dit bandje.

Groetjes,

Offline spoorfan

• Top Lid
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2009, 08:52:35 »
Een tijdje geleden was hier de militaire streetparade aan de vooravond van de taptoe in Ahoy.

Vroeger werd daar voor de onderlinge communicatie PMR gebruikt.
Dit jaar was het Tertra, geen C2000. Ik heb nog even met een begelieder gesproken. Er is dus kennelijk een particulier netje ook.
Het een en ander werd overigens geheel door militairen begeleid.

Spoorfan