Sorry, waarschijnlijk komt dat harder over dan ik het bedoel. Ik relativeer het enkel op de manier dat het voor hun nu vervelend is nu zij zelf als verdachten in de bank gezet worden en hun natuurlijk wel echt dood angsten gehad hebben maar dat staat echt los van het communicatie systeem. Hoe snel het systeem ook geweest was, er zijn vele dingen mis gegaan naast dit C2000 systeem dat is wat ik bedoel.
Ik schreef al eerder dat in Nederland altijd aan iets of iemand de schuld gegeven zal worden dat zit in de cultuur. Dat er dingen mis gingen met het wel of niet oproepen van ME enz enz enz staat ook los van dit systeem. Hoe goed en snel de techniek ook zal worden en zal nooit een virtueel collega uit je porto verschijnen

of binnen 1 minuut alle mensen die je nodig hebt uit het niets verschijnen. Sommige delen zijn dus de risico's van het vak en bij het verkrijgen van wapens komt ook de verantwoordelijkheid die je er bij kado krijgt, hoe vervelend dat nu ook lijkt. Kijk bv naar voorgaande afwikkelingen van geweld vanuit de politie daarbij is bv de werkgever maar ook de rechter achter de politie gaan staan. Dat de kogel uit een dienst wapen komt daar kan ik niks aan veranderen en dat dit een onderdeel is van de wetgeving :? daaraan kan ik ook al niks veranderen.
Ik bedoel dus enkel dat de mensen met hun ogen dicht moeten weten hoe zij hun rand apparatuur moeten bedienen en dat daar door mensen met die technische kennis les in gegeven moet worden. Tevens moeten er dus ook testen komen waar je minimaal aan moet voldoen voordat je het veld in mag, zoiets heb ik in gedachten om dit probleem op te lossen. Bij auto rijden moet je er ook even in komen als je het lang niet gedaan hebt