Auteur Topic: prijs IC8500  (gelezen 2442 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline PA2HP

• Beginnend Lid
  • **
prijs IC8500
« Gepost op: 20 augustus 2009, 19:44:55 »
Of ze nog bij de bekende zaken te koop zijn weet ik niet,maar wat kost een nieuwe ICR8500 tegenwoordig?

Ik weet dat ik er 10-12 jaar geleden nog 5000 gulden voor heb betaald,maar zal nu wel wat gezakt zijn neem ik aan.

Is er ooit een opvolger voor deze ontvanger geweest in dezelfde prijsklasse?

Ben niet meer zo op de hoogte van de rx apparaten,omdat ik laatste jaren niets aan de luisterhobby heb gedaan,en wil weer eens wat leuks (maar wel betaalbaar)aanschaffen.

Offline Tom(zulu10)

• Top Lid
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: prijs IC8500
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2009, 20:13:41 »
Citaat van: "PD2HP"
Of ze nog bij de bekende zaken te koop zijn weet ik niet,maar wat kost een nieuwe ICR8500 tegenwoordig?

Ik weet dat ik er 10-12 jaar geleden nog 5000 gulden voor heb betaald,maar zal nu wel wat gezakt zijn neem ik aan.

Ben niet meer zo op de hoogte van de rx apparaten,omdat ik laatste jaren niets aan de luisterhobby heb gedaan,en wil weereens wat leuks (maar wel betaalbaar)aanschaffen.

Bij Jackobs Breda 1.699 euro  even een @mail gestuurd  wat hun prijs is.http://www.jacobsbredaelectronics.nl/Pr ... zoek=r8500

Offline counterstrike

• Top Lid
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2009, 22:29:02 »
Dan praten we nieuw nog steeds over 3800,00 gulden!

De tweedehands prijs voor deze ontvangers ligt aanzienlijk lager, ik weet nog een goed exemplaar te staan voor een fractie van die prijs:  http://link.marktplaats.nl/270173320.

Is van een gerespecteerd forumlid, voor meer info even een PB (ik ben het niet  :) ).

Groeten,
Peter

Offline Ben-Scan

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2009, 20:30:24 »
Citaat van: "PD2HP"

Ben niet meer zo op de hoogte van de rx apparaten,omdat ik laatste jaren niets aan de luisterhobby heb gedaan,en wil weer eens wat leuks (maar wel betaalbaar)aanschaffen.

Zoals al door anderen is aangekaatst kun je het beste kijken naar een tweedehands mocht je er eentje willen bemachtigen.

Ik heb de ontvanger een tijdje uit mogen testen en ik moet je zeggen dat het werkelijk beter ontvangt dan welke scanner dan ook (mits goeie antenne,kabel) maar dat mag ook wel voor dat geld.

Mvg , Ben-Scan.