Auteur Topic: BHV AKZO ?  (gelezen 3035 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline spoorfan

• Top Lid
BHV AKZO ?
« Gepost op: 22 juli 2009, 08:33:24 »
Gisteren was er een melding bij AKZO Botlek. Ik heb geprobeerd sel een frequentie te vinden, maar helaas. In het boek van Johan staat een heel lijstje van AKZO, maar mij is niet duidelijk welke daarvan interessant zijn in geval van brand of andere calamiteiten.

Heeft iemand een idee?

Spoorfan

paul19622

• Gast
Re: BHV AKZO ?
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2009, 12:27:25 »
Als je even op mijn frequentiesite had gekeken had je het meteen geweten. Akzo Botlek zit samen met een stuk of 8 andere (chemie) bedrijven op een gezamenlijk trunking-netje wat je kan vinden in de 428 MHz band. Ik heb even de gegevens niet bij de hand maar dit zijn o.a. DSM Special Products, Shin-Etsu, Deltalinqs, Domo, Huntsman, Lyondell en nog een paar andere moet ik thuis even nakijken. Alle andere frequenties uit Johan zijn boek worden volgens mij daar niet meer gebruikt.

Groetjes,

Offline spoorfan

• Top Lid
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2009, 09:47:24 »
Sorry Paul,

Even niet aangedacht. Jouw mededelingen dat je het scannen niet meer zo zag zitten ben ik bang. Dank in ieder geval voor je reactie.

Spoorfan

paul19622

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2009, 10:07:21 »
Nou achter de schermen ben ik zo af en toe nog wel bezig hoor. Als ik nieuwe dingen weet of hoor zet ik dat er nog steeds op. Alleen ben ik er niet meer zo heel erg intensief mee bezig als vroeger. :P  In ieder geval is het netje van de Akzo nog steeds te beluisteren. Ook Du-Pont schijnt daar op te werken.

Groetjes,