Ed,
Of ik een ééndags vlieg ben? waarschijnlijk heb je het wel bij het rechte eind, en ik zal je vertellen waarom.
Paul zijn aandacht voor iets nieuws kan snel wijzigen naar iets anders nieuws of als het hem allemaal niet lukt met het scannen en het spotten gaat de gein er natuurlijk snel af, en zal Paul het een zachte dood laten sterven.
De berichtgeving die je van Paul leest wordt verzorgd door mij, "Paul zijn Vader".
Mijn belangstelling voor het scannen ligt alleen naar de mogelijkheid om dat ding aan de praat te krijgen.
Paul zelf is een 31 jarige man met een lichte verstandelijke handicap, en het internet geneuzel gaat nou net even boven z'n pet. Is opzich niet heel erg want er zijn altijd wel vriendelijke mensen om hem te ondersteunen waar dit nodig is. Jij bent b.v. z'n mens. Dankje wel voor de download site ik (Papa dus) ga er mee aan de slag. Er zitten wel een paar erg onduidelijke bladzijden tussen maar ik doe m'n best.
P.s.
Ik ben niet elke dag online want dat laat mijn werk niet toe en ik denk ook niet elke dag aan scannen (gek hé).
Groet.
P&P