Auteur Topic: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009  (gelezen 5935 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline nl12432

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 83
    • http://www.mijneigenfavorieten.nl/nl12432/
TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Gepost op: 19 juni 2009, 08:41:47 »
Beste luisteraars,

Klik op deze link http://members.ziggo.nl/nl12432/toezicht1.htm voor een geheel bijgewerkte pagina van Toezicht en handhaving Utrecht.
Tevens vindt je er ook een link naar de vernieuwde tvp file met roepnummers voor het programma Trunkview.
En niet te vergeten de nieuwe roepnummers van Toezicht en Handhaving inclusief Parkeerbeheer.
Sucses ermee, fouten en wijzigingen voorbehouden.


john  ;)

Offline JeroenvSchaik

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 360
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT EN AANGEPAST
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2009, 21:58:36 »
Hoi!

Er goed overzicht!
Goed duidelijk.

Enige wat ik nog vind ontbreken is een (embedded) mediaplayer met bijbehorende stream van die frequenties op de pagina.

Ik wil je er eventueel wel bij helpen...laat het me maar weten.
Mocht je interesse hebben.....
Ik heb in utrecht altijd graag geluisterd naar die frequenties.

Hier in steenwijk is het een heel stuk stiller op de scanner :(

JosFuchten

  • Gast
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT EN AANGEPAST
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:09:19 »
Hoi John, heb je het lijstje met wijknummers al ergens online staan?
Haarrijnse plas valt trouwens momenteel nog onder wijk 89.

Jos

Offline nl12432

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 83
    • http://www.mijneigenfavorieten.nl/nl12432/
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2009, 13:40:19 »
Citaat van: "JosFuchten"
Hoi John, heb je het lijstje met wijknummers al ergens online staan?
Haarrijnse plas valt trouwens momenteel nog onder wijk 89.

Jos

Voor Jos en anderen de pagina http://members.ziggo.nl/nl12432/toezicht1.htm
is geupdate nu met wijknummers erbij.


Gr,

John ;)

Gert Jan

  • Gast
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2009, 22:29:24 »
Goed bezig geweest John!

JosFuchten

  • Gast
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2009, 17:06:04 »
Citaat van: "nl12432"
Citaat van: "JosFuchten"
Hoi John, heb je het lijstje met wijknummers al ergens online staan?
Haarrijnse plas valt trouwens momenteel nog onder wijk 89.

Jos

Voor Jos en anderen de pagina http://members.ziggo.nl/nl12432/toezicht1.htm
is geupdate nu met wijknummers erbij.


Gr,

John ;)

Ok dan, ziet er goed uit.
Op dit moment lopen de porto's van Leidsche rijn t/m 724, en uitbreiding komt er even niet zoals het er nu uit ziet.
Alleen nog even de bewonersaantallen per wijk verwijderen, en hij is perfect.  :)


Groetsels,
Jos

JosFuchten

  • Gast
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2009, 17:14:08 »
318 vuinispolitie bestaat niet.Vuinispolitie, voorheen Reipo(Reinigingspolitie) is in het geheel overgegaan naar toezicht en handhaving en vallen in het geheel onder de gemeente Utrecht.
Het kan zijn dat je gehoord hebt dat de 318 bezig is geweest met een ondezoek naar vuilnis, dit kan een toezichthouder, senior toezichthouder of BOA geweest zijn. Verbaliseren op het verkeerd aanbieden daarvan word gedaan door een senior toezichthouder of BOA.

Groetsels,
Jos

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1300
  • Qua Patet Orbis
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2009, 18:55:37 »
Citaat van: "JosFuchten"
Verbaliseren op het verkeerd aanbieden daarvan word gedaan door een senior toezichthouder of BOA.

Het lijkt me toch erg sterk dat een toezichthouder een verbaal aanzegd en opmaakt, waarschijnlijk bedoel je de boa. Want een toezichthouder heeft namelijk die bevoegdheid niet.

Offline Jos-Nieuwegein

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus 2009, 14:47:49 »
Citaat van: "RonAlmere"
Citaat van: "JosFuchten"
Verbaliseren op het verkeerd aanbieden daarvan word gedaan door een senior toezichthouder of BOA.

Het lijkt me toch erg sterk dat een toezichthouder een verbaal aanzegd en opmaakt, waarschijnlijk bedoel je de boa. Want een toezichthouder heeft namelijk die bevoegdheid niet.

Klopt, een toezichthouder maakt geen proces verbaal op, dat zeg ik ook in mijn vorige post.
Een senior toezichthouder wel binnen de gemeente Utrecht, we hebben het dan over een bestuurlijke boete, dus er is geen directe confrontatie tussen de senior toezichthouder en de betrokkene, alles gaat schriftelijk via een juridische backoffice, maar de senior toezichthouder zorgt voor de volledige bewijslast(uitgebreide fotoserie, uittreksel gemeentelijke basisadministratie en volledig ingevult proces verbaal op papier en op de pc), deze stuurt hij na contole teamchef op naar de juridische backoffice welke na goedkeuring de daadwerkelijke beschikking naar de betrokkene stuurt.

Een BOA daarintegen kan hetzelfde als bovenstaande, maar mag ook aan de deur verbaliseren met zijn bonnenboekje, wel moet deze BOA hetzelfde bewijsmateriaal middels foto's verzamelen, dit word uitgeprint en digitaal bewaard en dient als bewijslast mocht de betrokkene in bezwaar gaan.
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.

ps JosFuchten is dezelfde als Jos-Nieuwegein, ik ben nogal slordig met mijn accounts :P

Groetsels,
Jos

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1300
  • Qua Patet Orbis
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2009, 18:16:29 »
Citaat
Het lijkt me toch erg sterk dat een toezichthouder een verbaal aanzegd en opmaakt, waarschijnlijk bedoel je de boa. Want een toezichthouder heeft namelijk die bevoegdheid niet.

Klopt, een toezichthouder maakt geen proces verbaal op, dat zeg ik ook in mijn vorige post.
Een senior toezichthouder wel binnen de gemeente Utrecht, we hebben het dan over een bestuurlijke boete, dus er is geen directe confrontatie tussen de senior toezichthouder en de betrokkene, alles gaat schriftelijk via een juridische backoffice, maar de senior toezichthouder zorgt voor de volledige bewijslast(uitgebreide fotoserie, uittreksel gemeentelijke basisadministratie en volledig ingevult proces verbaal op papier en op de pc), deze stuurt hij na contole teamchef op naar de juridische backoffice welke na goedkeuring de daadwerkelijke beschikking naar de betrokkene stuurt.
Sinds waneer ga je bestuurlijk handhaven op het foutief aanbieden van huisvuil, terwijl je dit met een mini kan afhandelen. Of heeft Utrecht een geheel andere ASV en/of APV dan de rest van Nederland?

Een BOA daarintegen kan hetzelfde als bovenstaande, maar mag ook aan de deur verbaliseren met zijn bonnenboekje, wel moet deze BOA hetzelfde bewijsmateriaal middels foto's verzamelen, dit word uitgeprint en digitaal bewaard en dient als bewijslast mocht de betrokkene in bezwaar gaan.
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Tja mij hoef je niet te vertellen hoe e.e.a. werkt hoor. Maar ik vind het wel een rare werkwijze daar in het Utrechtse[/quote]

Offline Jos-Nieuwegein

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: TOEZICHT EN HANDHAVING UTRECHT VERNIEUWT UPDATE 17-08-2009
« Reactie #10 Gepost op: 31 augustus 2009, 19:06:56 »
Geen idee of het in Utrecht anders gaat als in andere plaatsen, feit is dat het bij ons zo gaat. Voorheen(volgens de oude garde)ging het voorheen inderdaad met wat minder rompslomp.
Een mini zegt mij even niets, vakterm uit een andere regio?
Tja, raar of niet, wij mogen niet anders, zijn nog wel een paar dingen die vreemd zijn hoor, omslachtig, maar daar wil ik op deze plek even niet te ver over uitwijden.