0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Hij doet het weer. Ik weet niet wat het precies was. Maar hij doet het in ieder geval weer. Het was niet met die prioriteiten dat stond allemaal goed
CitaatHij doet het weer. Ik weet niet wat het precies was. Maar hij doet het in ieder geval weer. Het was niet met die prioriteiten dat stond allemaal goedIk lees je berichtje net pas, maar gelukkig werkt alles weer normaal begrijp ik, succes !
Citaat van: "SemafoonWinkel"CitaatHij doet het weer. Ik weet niet wat het precies was. Maar hij doet het in ieder geval weer. Het was niet met die prioriteiten dat stond allemaal goedIk lees je berichtje net pas, maar gelukkig werkt alles weer normaal begrijp ik, succes !Klopt helemaal!. Ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld ofzo. Maar ik had wat dingen weer zo gezet zoals in het begin en toen deed hij het weer gewoon. Ik denk dat het iets met die woordfilter was want daar stonden geen streepjes wat er normaal in staat als er niks geprogrammeerd is. Dus ik denk dat er een spatie in stond en dat die daarom geluid maakte in plaats van de tril stand deed omdat dat in alle meldingen voorkomt. Mvgr,Mark
Mooi dat alles het weer doet, Succes verder!Gr Ben !
Citaat van: "Bennieboy"Mooi dat alles het weer doet, Succes verder!Gr Ben !Dankje!. Mvgr, Mark