0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: "mikertje"Haha, zullen ze leuk vinden...haha.Dat wel, maar we doen het niet...
Haha, zullen ze leuk vinden...haha.
Citaat van: "Arle"Citaat van: "mikertje"Haha, zullen ze leuk vinden...haha.Dat wel, maar we doen het niet... Nouja en waarom gebruik je hier die mooie avatar niet
waarom heb ik af en toe een melding met een fout er in op de codes van 23-1 = baan en de 44-1 =mijnsherlaan kam jullie mij helpe of zo want ik weet het niet wat het is ik heb zelg de jupitie pro van vorige jaar
Citaat van: "mickey 180"waarom heb ik af en toe een melding met een fout er in op de codes van 23-1 = baan en de 44-1 =mijnsherlaan kam jullie mij helpe of zo want ik weet het niet wat het is ik heb zelg de jupitie pro van vorige jaar
Citaat van: "clif"Citaat van: "mickey 180"waarom heb ik af en toe een melding met een fout er in op de codes van 23-1 = baan en de 44-1 =mijnsherlaan kam jullie mij helpe of zo want ik weet het niet wat het is ik heb zelg de jupitie pro van vorige jaarIk maak zelden tot nooit opmerkingen over taalgebruik op dit forum want het gaat om de hobby en maak zelf genoeg fouten, maar dit is toch niet nodig?
Even een opmerking hierop zoals je ziet is dit iemand uit BELGIE en daar gebruiken ze ook andere Taal zeker met het uitspreken.Laat iedereen in zijn waarde, we hebben niet allemaal HBS gehad iedereen weet wat er gevraagd wordt.
1400853 20:01:22 12-10-09 2500 Rotterdam Port Authority (RPA)Diverse keren deze code voorbij zien komen. Wie ?
1400853
Ik moet zeggen dat ik bij deze code vaak meldingen zie die met de havens hebben te maken maar ook zie ik heel vaak meldingen die er niks mee hebben te maken.