De cijfers en letters zijn gecodeerde berichten .
Vaak worden deze vooraf gegaan door MAIN SAIL MAIN SAIL DO NOT ANSWER,deze berichten zijn voor troepen in bv irak en afganistan en kunnen instructies bevatten.
Deze troepen mogen de aanroepen niet beantworden om bv te bevestigen omdat ze dan hun locatie prijs zouden kunnen geven .
leuke frequentie, ik luister er al erg lang naar en ook tijdens het begin van de invasie in irak, toen was het een stuk drukker en spannender,
Met een beetje geluk kan je er soms obama airlines oftewel airforce one tegen komen.
Succes
Ferry
Dat "Do not answer" bericht is een SKY KING bericht en dat is weer net geen EAM

Dit kunnen ook opdrachten zijn aan de onderzee ėrs. Dit bericht wordt altijd gevolgd door een time Autentication.
EAM wordt altijd vooraf gegaan door een code van 6 karakters die 2 of 3 keer wordt herhaald en daarna het bericht.
Dit kan voor van alles en nog wat zijn, heb wel eens een KC135 horen vragen naar de laatste EAM. Maar die kunnen natuurlijk ook aan troepen verplaatsing doen.
AF1 zal je zelden of nooit op de 11175.0 horen. Die zal, Als hij op de HF zit, op een van de Mystic star Frequenties zitten.
Maar 11175.0 blijft nog altijd een toppertje.
grtz
Joost