Auteur Topic: scanner  (gelezen 3898 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Raven Clan

• Nieuw Lid
  • *
scanner
« Gepost op: 7 februari 2009, 20:25:12 »
Ik ben op zoek naar een handheld scanner..ben absoluut geen kenner..
Welke scanner kunnen jullie me aanraden ,prijs/kwaliteit...mijn interesse gaat naar militaire vliegtuigen...

Ik zou graag deze scanner bevestigen in mijn voertuig..is er een externe antenne nodig...software programma's..?

Zoals ik al zei,ik ben absoluut geen kenner,daarom deze vraag aan de Pro's.Alle info welkom..liefst via PB

Bedankt,
Raven

Offline Remon

• Top Lid
Re: scanner
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2009, 20:52:31 »
Waarom per PB? Dit is toch een open forum. Anders is de kans groot dat mensen de moeite nemen om je alles uit te leggen, terwijl een ander dat al heeft gedaan.

Offline Havik

• Gevorderd Lid
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2009, 00:17:13 »
Citaat van: "Raven Clan"
Ik ben op zoek naar een handheld scanner..ben absoluut geen kenner..
Welke scanner kunnen jullie me aanraden ,prijs/kwaliteit...mijn interesse gaat naar militaire vliegtuigen...

Ik zou graag deze scanner bevestigen in mijn voertuig..is er een externe antenne nodig...software programma's..?

Zoals ik al zei,ik ben absoluut geen kenner,daarom deze vraag aan de Pro's.Alle info welkom..liefst via PB

Bedankt,
Raven

Je kan ook even de moeite nemen om zelf. te zoeken. bv. met zoek functie. ;)
Er is al zoveel over geschreven.

Gr. Havik
Realistic 2006 en de 2005.  Antenne Diamond 130N

Offline Raven Clan

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2009, 09:46:04 »
Zal dan maar wat beginnen lezen...reacties mogen nog steeds.. ;)

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2009, 10:22:40 »

Tja, als je een auto wilt gaan kopen zoek je toch ook eerst uit wat er zoal te koop is en in welke kleur, opties en tegen welke prijs. Stap je dan een showroom binnen dan is er een verkoper om je nadere vragen te beantwoorden. Zo werkt het hier ook, alleen wij geven indien gevraagd advies zonder iets te moeten verkopen. Veel toestellen zijn al door andere personen eerder gekocht en is er hier op dit forum over geschreven, zowel over de mogelijkheden als voor- en nadelen. Door dit op je gemak te lezen ga je vanzelf een beeld krijgen of het product precies doet wat jij graag wilt. Kom je er dan nog niet uit, dan zijn er hier genoeg deskundigen om je verder te helpen.

Offline Raven Clan

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 8 februari 2009, 10:44:00 »
Citaat van: "Leen Ansems"

Tja, als je een auto wilt gaan kopen zoek je toch ook eerst uit wat er zoal te koop is en in welke keur, opties en tegen welke prijs. Stap je dan een showroom binnen dan is er een verkoper om je nadere vragen te beantwoorden. Zo werkt het hier ook, alleen wij geven indien gevraagd advies zonder iets te moeten verkopen. Veel toestellen zijn al door andere personen eerder gekocht en is er hier op dit forum over geschreven, zowel over de mogelijkheden als voor- en nadelen. Door dit op je gemak te lezen ga je vanzelf een beeld krijgen of het product precies doet wat jij graag wilt. Kom je er dan nog niet uit, dan zijn er hier genoeg deskundigen om je verder te helpen.

Ok,bedankt voor de reactie,de auto is al in orde,dit was vrij snel beslist ,autoradio,cb ,gps,auto pc ect...zoveel forums  :?
Dus...ga ik weer op m'n gemak wat lezen..