Auteur Topic: Verkeerregelaars.  (gelezen 3513 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline John R

• Gevorderd Lid
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Verkeerregelaars.
« Gepost op: 27 januari 2009, 19:17:51 »
Ik zag vanmiddag op het Aveling viaduct in Hoogvliet nabij de A15 diverse verkeersregelaars actief omdat de verkeerlichten op het Aveling viaduct niet werkten. Een van de verkeersregelaars zag ik met een portofoon in de hand staan. Gelet op de rubberduck antenne zag er zo van een afstandje niet uit als een C2000 portofoon. Iemand enig idee op welke frequentie de verkeersregelaars werken? Mogelijk een frequentie in de 419 mHz als ik het me goed herinner uit het Alex 90 tijdperk??

groeten....  John R

paul19622

• Gast
Re: Verkeerregelaars.
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2009, 21:27:42 »
Citaat van: "John R"
Ik zag vanmiddag op het Aveling viaduct in Hoogvliet nabij de A15 diverse verkeersregelaars actief omdat de verkeerlichten op het Aveling viaduct niet werkten. Een van de verkeersregelaars zag ik met een portofoon in de hand staan. Gelet op de rubberduck antenne zag er zo van een afstandje niet uit als een C2000 portofoon. Iemand enig idee op welke frequentie de verkeersregelaars werken? Mogelijk een frequentie in de 419 mHz als ik het me goed herinner uit het Alex 90 tijdperk??

groeten....  John R

Waren dat verkeersregelaars van de gemeente ofzo John of kon je dat niet zien. Traffic Support heb ik hier bij de verbouwing van de Makro weleens gehoord op de 455.9300 MHz. En verder ja heb je steeds meer van dit soort bedrijfjes, ik had er ook eentje op de 170.0100 MHz maar wie dat waren geen idee.  :?

Groetjes Paul,

Offline John R

• Gevorderd Lid
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: Verkeerregelaars.
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2009, 21:40:20 »
Ik zal morgenochtend vroeg nog eens goed kijken als ze er nog staan. Ze dragen een geel fluoriserend pak met met een oranje opdruk. Staan te zwaaien met zaklampen, een man/vrouw of 6 schat ik zo. Ik zal de frequentie morgen middag eens bijzetten ben dan toch vroeg thuis. Ik probeer hier zelf het verkeer op het Aveling viaduct wat te vermijden, dinsdag waren er 7 aanrijdingen geweest. Maar ik had ze hier nog nooit aan het werk gezien en die porto wekte uiteraad mijn nieuwsgierigheid....
Alvast bedankt voor de mogelijke frequenties.

groeten....   John R