Ik heb een kortere sleutel dan 26 karakters er in staan:
WPA-PSK vooraf gedeelde sleutel: 5385D91234 Ik weet niet of je hem specifiek koopt voor het weergeven van RSS feeds (van P2000 meldingen), maar bij mij werkt dat in ieder geval nog niet probleemloos. Feit is wel dat ik de manual nog niet heb gelezen .... Dat geeft overigens wel aan dat de feitelijke bediening een eitje is
De uitdaging waar ik tegen aan loop is dat ik nog niet kan vinden of en waar ik de update interval van de weer te geven feed in kan stellen. Hij geeft de feed van alarmeringen.nl wel weer maar ik zie niet steeds de nieuwste meldingen op het scherm.
Al met al is het een prima internet radio die doet waarvoor hij is gemaakt. Het feit dat het besturingssysteem linux is, staat bijna garant voor vele mods, uitbreidingen en andere leuke toepassingen in de loop van de tijd.
Ik heb deze bij de Media Markt gekocht en thuis bleek dat de USB aansluiting inmiddels standaard aanwezig is, dit in tegenstelling tot wat in de manual staat en wat op foto's te zien is. USB stick met mp3's erin en hoppa vele uren muziek van eigen keuze...
Op onderstaande plek vind je ook mensen die info geven en vragen over de MusicPal:
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1259391