Nee vind het ook erg vaag en tis niet een kleine storing ook zeg.
De 800 staat wel bovenop de 8500 moet ik zeggen want heb hier in geleen maar een klein bijzet tafeltje naast de bank als "shack"

maar goed het nivo is toch wel dusdanig dat 20 cm verplaatsen niet echt verbetering zal brengen.
Heb jacobs al gemaild en uiteraard kreeg ik eerst de attenuator tip maar ja daar heb ik niks aan .
Ding gaat gewoon weer in zijn doosje en retour (het is maar 280 kilometer rijden heen en weer) en of het exemplaar gebonden is weet ik niet maar ga niet het risico nemen dat ik heen en weer blijf tuffen.
Het dichtklappen door alle HF hier om me heen is denk ik toch een probleem wat ze allemaal zullen hebben, heb nog een reactie gelezen van iemand die er erge last van had en sommige een beetje.
Het is gewoon een kwestie van geluk hebben waar je woont denk ik.
Misschien neem ik er wel een ubc230 voor in de plaats voor in de auto, heb ik ook closecall en de rest is niet zo belangrijk .
Ik was er van overtuigd dat dat trunktracker interesant was maar is het ook al niet dus enige voordelen van de 800 zijn eigenlijk voor mij alleen nog maar het uiterlijk , en redelijk goed geluid.
ferry