0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
- Wie herkent het signaal?
Hehehe! Zal morgen de spraakiverter eens met 3400Hz mee laten lopen. Dit was overigens een opname van 1 van de eerste pogingen, dus dan kan het goed zijn dat ze nog wat uit sync lopen.
Overigens, welk programma gebruik je om dit om te zetten? De tool die ik heb doet het alleen realtime...
Zal CoolEdit eens gaan bekijken. Ik hoop trouwens voor de gebruikers dat de spraak een stuk beter klinkt dan in jouw file, want daar zou ik niet vrolijk van worden.
Overigens kan ik met Cooledit Pro 2 en Generate, Tone wel iets genereren, maar dan krijg ik een losse toon... Het lijkt alsof ik daar geen bewerking op de geladen wav doe.
Citaat van: "elsinga"Overigens kan ik met Cooledit Pro 2 en Generate, Tone wel iets genereren, maar dan krijg ik een losse toon... Het lijkt alsof ik daar geen bewerking op de geladen wav doe.Heb je het audiofragment geselecteerd en 'Modulate' aangevinkt?
Ik denk dat de heren van VRG dit niet leuk zullen vinden... ze hadden namelijk heel veel lol dat "die lui van scannerforum" niks meer mee konden luisteren. Want "ze praten alleen maar onzin over ons".