Nu de nieuwe V9.1 er is, is het misschien wel aardig om een topic te starten met wensen voor een toekomstige versie. Dingen die je nu nog mist zeg maar. (de V9.1 is al top, maar het kan natuurlijk altijd nog beter

) Ik zal alvast een aftrap geven. Ben benieuwd wat jullie nog voor wensen hebben. Misschien lezen de ontwerpers mee en komt het in een nieuwere versie.
1. Blijft toch het aantal capcode plaatsen. Hoeft niet veel meer, maar 20 zou al mooi zijn. (is hier al vaak over geschreven, schijnt technisch moeilijk, dan wel niet mogelijk te zijn)
2. Woordfilters die je afzonderlijk per capcode kan koppelen. Dus bijv. woord 1 aan code 3 en woord 2 aan code 6, etc. etc.
3. Mogelijkheid van filteren op combinatie van woordfilters: bijv. filteren op "A1" + "Alkmaar"
4. 16 woordfilters, voor elke code minimaal 1.
5. Een symbooltje in het scherm waaraan je kan zien dat je pager op trillen staat. Nu zie ik nooit het verschil of mijn pager nog op trillen staat of dat ik hem al totaal op stil heb gezet als ik ga slapen. Er is immers alleen (bij mijn weten) een symbooltje voor luid alarm.
Nog meer wensen??
Mars