Ja, hoor ik heb er nu 2 draaien zonder enig probleem. 'k wil nog wel een paar dozen opentrekken als je dat graag wil.
Sorry Leen, maar volgens mij baggetaliseer je het probleem nu. Je moet toegeven dat als IK het zelfs als probleem zie dat er wel degelijk iets aan de hand moet zijn. Jij doet nu alsof iets wat je niet ziet, er ook niet is. Ik heb mijn (huidige) Galaxy nu inmiddels enkele maanden en in die periode heb ik het slechts 2x, doch wel binnen korte tijd meegemaakt. Exact hetzelfde als met mijn oude Jupiter 7.x jaren geleden en exact hetzelfde als wat men hier nu beschrijft. Er kunnen tig factoren een rol spelen waardoor jij het niet ervaart en anderen wel, misschien is het wel een samenloop van omstandigheden van slechte ontvangt, missen van berichten, al dan niet wissen van ontvangen berichten, plek, tijd, evenuele magnetische velden in de omgeving van de pager die de processor kunnen verstoren. Trek maar een paar dozen open, maar ik durf er geen euro om te verwedden dat er geen enkele pager tussen zit die problemen KAN vertonen. Het is immers een bug (als het een bug is) die zich niet zo 1,2,3 laat reproduceren, dus aan de hand van welk testscenario durf jij te verzekeren dat die pagers zichzelf niet spontaan kunnen resetten???
Overigens wil ik nu geen paniek zaaien, de probleemgevallen zijn voor zover weet op 1 hand te tellen, maar ik vind het wel een vreemd verhaal...
Ja ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat hij zomaar uitviel 
Volgens mij worden er nu 2 dingen door elkaar gehaald. Ik zelf heb het over RESETTEN, dat is iets wat je niet perse hoeft te merken, je moet dat "opstartpiepje" maar net horen en snel genoeg kijken wat er in het display staat. Dat is wat anders dan uitvallen, dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Groeten, Peter.