0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Het is maar een klein keffertje. Tja, 99,9% van alle problemen kunnen we naar tevredenheid oplossen. Een pager waar een bitje bij omgevallen is kan door herprogrammeren weer in orde gebracht worden. Bij een gebruiker waar een bitje bij omgevallen is staan we helaas nog steeds machteloos.
Soms kunnen pubers vergeleken worden met emotionele snelkookpannen. Hiermee bedoelen we dat de balans tussen de intellectuele ontwikkeling en de sociaal-emotionele ontwikkeling nog niet is gevonden. De amygdala is een hersendeel betrokken bij emotie. Rond zestien à zeventien jaar zijn de verbindingen tussen de temporale cortex, het deel van de hersenschors waar de amygdala zich in bevindt, en de prefrontale cortex nog niet goed ontwikkeld. Daardoor zijn deze twee gebieden (emotie in temporale cortex versus ratio in prefrontale cortex) nog niet in balans en ontstaat onder andere het typische ‘pubergedrag'.Bron: Hersenstichting Nederland
Ik ben bijna zeventien
Hoe ben je achter mijn geboorte datum gekomen, Kon mijn eigen leeftijd wel terug vinden, maar mijn geboortedatum niet.
Citaat van: "keffie91"Hoe ben je achter mijn geboorte datum gekomen, Kon mijn eigen leeftijd wel terug vinden, maar mijn geboortedatum niet.Even ingelogd op de AIVD-server.
Oh ik snap hem al, je hebt gewoon een admin ww van scannerforum. Even iemands profiel checken. Slim hoor!