« Reactie #10 Gepost op: 13 oktober 2008, 16:39:44 »
Hallo Eric
Ik zit zelf in Doetinchem in de achterhoek met de airnav radarbox met een externe antenne en versterker op een 25 mtr mast en heb gemiddeld 150 tot 225 vluchten in my flights.
Sinds kort werk ik met 2 monitoren naast elkaar en dat werkt perfect de data op het ene scherm en de radar op het andere scherm.
Mil verkeer volg ik via de scanners en hun flight id en altitude en dan kom je een heel eind.
M.v.g Fred
Hoi Fred,
Ja ik werk hier ook met een externe antenne en versterker op ongeveer 15 meter. Ik heb hier ook zo'n 150 tot 240 vluchten in my flights. Voor het Mil vliegverkeer gebruik ik smart view ( erg handig ) Dat van die monitoren dat moet ik hier ook een regelen dat is wel erg mooi lijkt mij.
Met de zelfde antenne kijk ik hier ook met de sbs1 die heb ik zolang te leen, maar de Airnav is veel gevoeliger op dit moment 156 flights op de Airnav en 84 op de SBS1 dus dat scheelt nogal. Maar ook de software van Airnav is veel mooier.
Veel kijk plezier
Met vriendelijke groet
Eric

Gelogd
3 x UBC 780xlt,NRD-515,NRD 545
4 xLowe R535.AOR 5000. Icom 8500,Icom 9000, Icom 8600, SDR Play, AOR DV-1.Icom r 30
Radarcape, SBS 1e, SBS 3, Ant GP1090 1090 A, Jetvision Air ! Squitter. Jaero/inmarsat voice
Ant 25 el. Log per Hor/Ver, DX one Wellbrook ALA 1530 procom cxl 225, Procom cxl