Heb 'm vandaag heel veel gebruikt tijdens de landelijke politiedag op het TT circuit in Assen (waar ook nog getraind werd voor iets).
Qua batterijverbruik viel het nu mee, maar ik had er ook al "ingereden" accu's in. Maar toch, van 9 tot 15 volcontinu aangestaan en nog niet leeg. Dus dat belooft nog wat.
Ik vind het lastig om even snel specifiek naar 1 kanaal te gaan luisteren, wat heel handig was toen de heli's aankwamen. Je blijft via Rcl scrollen en drukken. Nou ja, het ding heeft geen banken en elluk foordeel hep ze nadeel.

Scannen gaat behoorlijk snel, als je maar niet bij custom searches dat ding een Hold tijd meegeeeft... dan blijft hij ook die tijd in de search hangen en als dat maar 20 kanalen zijn gaat hij er dus wel 10x doorheen. Is inmiddels aangepast via bctools.

CloseCall is geweldig! Ik mis alleen dat hij tijdens reguliere CC (dus niet CC and Store, waarbij je niet gewoon kunt scannen) de CC hits niet opslaat. Je moet dan erg opletten welke TQ gebruikt wordt, want als je op Hold drukt blijft de TQ niet staan.
Met ruim 200 frequenties is het geheugen nog maar voor 53% vol. Ik snap dus niet dat je vaak leest dat het max 2500 en gemiddeld 1600 is...
Ik mis bij de backlight de stand "altijd uit". Kost als je buiten bent gewoon onnodig stroom.
Dataskip zou ook kale draaggolven moeten skippen, maar doet dat bij mij niet...
En het leek erop dat de 3500 na een bepaald aantal seconden op een kanaal met activiteit te hebben gestaan gewoon doorscant. Maar ik kan dat niet reproduceren...
De combinatie met bctools is trouwens echt geweldig! bctools slaat alle hits op, maakt er opnames van, heerlijk! Kan dus op het werk de scanner aanlaten met bctools op de laptop en na een uurtje vergaderen even snel de opnames beluisteren bijvoorbeeld.