Auteur Topic: pager  (gelezen 9464 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline keepernagel

• Gevorderd Lid
  • FEAR THE VAMPIRE
pager
« Gepost op: 12 augustus 2008, 08:52:22 »
Geachte collegas,na lang nadenken ben ik vastbesloten om mij een pager aan te schaffen.Ik heb natuurlijk geen enkele ervaring met die toestellen.Wat zou de beste pager zijn voor een beginneling? :) greetings Wim
ubc 80 xlt  ubc 180 xlt ubc 3500 xlt  Uniden + yupiteru mtv-7300

Offline Jos

• Gevorderd Lid
Re: pager
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2008, 11:57:09 »
Ik zou toch maar even wachten met een pager te kopen. Astrid is een marktonderzoek bezig naar pagers (voor buitenstaande zoals ons vb apollo pilot). Op basis hiervan zullen ze de berichten versleutelen zodat JOUW pager dat niet kan lezen. Het kan misschien nog even duren, maar anders heb je een pager waar je helemaal niets mee bent.

DIt uit een vertrouwbare bron (geloof het of niet)

MVG Jos

Offline keepernagel

• Gevorderd Lid
  • FEAR THE VAMPIRE
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2008, 13:36:26 »
Citaat van: "Jos"
Ik zou toch maar even wachten met een pager te kopen. Astrid is een marktonderzoek bezig naar pagers (voor buitenstaande zoals ons vb apollo pilot). Op basis hiervan zullen ze de berichten versleutelen zodat JOUW pager dat niet kan lezen. Het kan misschien nog even duren, maar anders heb je een pager waar je helemaal niets mee bent.

DIt uit een vertrouwbare bron (geloof het of niet)

MVG Jos

oke,dank u voor de informatie,grt,wim

Offline ikkuh

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2008, 14:05:07 »
Ik zou gewoon een pager kopen hoor.

Persoonlijk ga ik voor de apollo pilot van p2000shop.

Offline Jos

• Gevorderd Lid
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2008, 15:06:55 »
Nja ik zei al "Je hoeft me niet te geloven" maar heb het van een betrouwbare bron te weten gekomen. Als je er ene wilt kopen zou ik ook voor die gaan!

Jos

Offline keepernagel

• Gevorderd Lid
  • FEAR THE VAMPIRE
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2008, 15:58:50 »
Citaat van: "Jos"
Nja ik zei al "Je hoeft me niet te geloven" maar heb het van een betrouwbare bron te weten gekomen. Als je er ene wilt kopen zou ik ook voor die gaan!

Jos

Hallo,ik zal nog wat rondneuzen op het internet misschien dat ik daar iets vind naar mijn verwachtingen :? ah, we zullen wel zien

AlfA145

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2008, 22:08:41 »
Wat Jos zegt klopt volledig.
Maar dit gaat nog wel even duren, want bij de korpsen zijn ook zoveel verschillende modellen in omloop, en deze zullen die coderingen moeten aankunnen.

Offline ikkuh

• Gevorderd Lid
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2008, 23:09:59 »
Citaat van: "AlfA145"
Maar dit gaat nog wel even duren, want bij de korpsen zijn ook zoveel verschillende modellen in omloop, en deze zullen die coderingen moeten aankunnen.

Juist,en daarom zei ik al.
Koop gewoon een pager.
Zal echt nog wel ff duren.

Offline Jos

• Gevorderd Lid
« Reactie #8 Gepost op: 15 augustus 2008, 10:31:31 »
Citaat van: "AlfA145"

En wat is "even"?

MVG Jos

AlfA145

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 19 augustus 2008, 12:42:13 »
laten we zeggen dat dit 't eerste jaar zeker nog niet 't geval zal zijn.
Men moet eerst een inventaris maken van de verschillende modellen pagers die in gebruik zijn, en pas daarna kan er nageacht worden over de coderen, en als de pagers die codering wel aankunnen (of eventueel opnieuw geprogrammeerd moeten/kunnen worden)

Pipo

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 1 september 2008, 14:59:10 »
Niemand die in Nederland of Duitsland een adres weet waar je Motorola LX4 of Swissphone De 920 kunt bestellen?
Collega heeft LX4 en werkt goed, is er heel tevreden over, hoewel ik reeds veel tegenstrijdige berichten hoorde.
Of eventueel een ander model... waarin 32 rics kunnen geprogrammeerd worden

Pipo

AlfA145

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2008, 18:58:46 »
Helaas tot op heden ook niet gevonden :(

Eender waar je 'm besteld, vanaf het moment dat ze doorgeven dat het voor het ASTRID netwerk is, krijgen ze de toestellen niet geleverd...
Ik ben ook al enkele maanden op zoek, maar moest iemand een adresje hebben, laat maar weten !

Offline Tom(zulu10)

• Top Lid
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
« Reactie #12 Gepost op: 1 september 2008, 20:47:26 »
Is dit  misschien iets http://www.deboosere-telecom.be/index.h ... et=d8.html of was deze al bekent. :)

AlfA145

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 2 september 2008, 22:38:56 »
deze had ik nog niet gezien, maar 't eerste wat ik las op de site wat :

Citaat
Deboosere Telecom is een gevalideerde leverancier van TETRA-oplossingen voor het A.S.T.R.I.D.-netwerk.

dus zullen ze zich aan de regeltjes moeten houden vrees ik...

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 3 september 2008, 05:49:35 »
Citaat van: "Tom(zulu10)"
Is dit  misschien iets http://www.deboosere-telecom.be/index.h ... et=d8.html of was deze al bekent. :)

Dat bedrijf heeft jarenlang menig collega/bedrijf in Belgie en buitenland tot wanhoop gebracht door de facturen niet op tijd te betalen. Ze hebben dan ook de bijnaam "d'n Bonte Hond" gekregen.
Leen