Ik heb momenteel ruim 15.000 frequenties in de lijst staan... 
Die moesten we maar eens gaan vergelijken met die ruim 8000 van mij dan.
Geen probleem. Exclusief de frequenties uit jouw boek (ik ben heel stout aan het OCR'en gegaan, geheel voor eigen gebruik overigens naast het papieren boek

) blijven er nog ruim 12000 over. Daarin zitten ook nog een kleine 1000 buitenlandse frequenties (UK, B en DK vliegvelden) en een 400 enroute vliegtuigfrequenties uit de buurlanden.
7249 zijn er bevestigd, 1315 onzeker en 584 zijn er "historisch" (pre-C2000 bijvoorbeeld). Al mijn frequenties zijn ingedeeld in systemen en groepen, waarbij de regionale frequenties gekoppeld zijn aan provincie en gemeente. Vrijwel alle bevestigde luchtvaartfrequenties komen van AIP, een hele hoop komt ook bij AT en andere echte bronnen vandaan. De rest heb ik op internet gevonden, veel ook hier. Dus delen is geen probleem.

Dus zeg maar waar je de export wilt hebben en welke gegevens je erbij wilt hebben. Deze gegevens heb ik o.a.:
Frequentie, Mode, Plaats, Gebruiker, Ingang, TQ, TQ op ingang?, Raster, Verif?, Regio, Gelijk aan andere frequentie?, Ook als relais input in gebruik?, System, Group, Channel. Per soort gebruik ook nog kleurgecodeerd.

En ja, van mij mag je ze allemaal in je boek zetten. Niet dat ik ook maar iets te zeggen heb over de oorspronkelijke bronnen, maar toch.