0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: Johan Beck op 4 oktober 2021, 19:06:39Voor de luisteraars op Scheveningen, en ik weet dat die er zijn, al de gehele dag onderling portofoonverkeer op 440.3250 met C 131.8.Geen idee wat en waar het kan zijn. Goed signaal omgeving De Blinkerd.Deze wat ongebruikelijke frequentie lijkt in gebruik te zijn bij het AFAS Circustheater voor de musical Aladdin.
Voor de luisteraars op Scheveningen, en ik weet dat die er zijn, al de gehele dag onderling portofoonverkeer op 440.3250 met C 131.8.Geen idee wat en waar het kan zijn. Goed signaal omgeving De Blinkerd.
Momenteel is er weer een SAR actie hier bezig dus valt er weer genoeg te luisteren.Vreemd genoeg is ook de 446.08125 met C127.3 door een onbekende partij in gebruik.Ik heb deze in eerdere jaren wel vaker gehoord tijdens het zomerseizoen maar ben er maar nooit achter gekomen wie de gebruiker is.
Zojuist op 440.4375 zonder subcode;
Citaat van: Johan Beck op 19 februari 2022, 15:02:00Wel hoor ik wat zwakker communicatie op 441.9625.Verdacht persoon rent noord om het gebouw heen, over.Het klinkt nogal amateuristisch.Maar nou weet ik dat het ROC Mondriaan een opleiding tot beveiliger in het lespakket heeft zitten.Deze leerlingen assisteerden Hofstad Security nog weleens bij grote evenementen.Er wordt geen tooncode gebruikt.
Wel hoor ik wat zwakker communicatie op 441.9625.
Het is analoog zonder tooncode.