Auteur Topic: Freq. Trigion -> Pol. Amsterdam  (gelezen 3174 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Daaf

• Top Lid
Freq. Trigion -> Pol. Amsterdam
« Gepost op: 24 maart 2008, 08:35:28 »
Ik was afgelopen vrijdag bij een collega op bezoek die in de Kalverstraat werkzaam is bij Trigion beveiliging. Nou had hij een UHF porto waarmee hij direct in contact stond met de politie Nieuwerzijds Voorburgwal. Er zaten 4 kanalen in die porto.

Heeft iemand enig idee welke frequenties dat zouden kunnen zijn?

Offline BlackBox

• Top Lid
Re: Freq. Trigion -> Pol. Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2008, 10:36:38 »
Zal ongetwijfeld met elkaar te maken hebben: viewtopic.php?f=58&t=13573
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

Offline Mark Schutte

• Top Lid
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2008, 11:33:41 »
Zaterdag zag ik ook een beveiliger van Trigion in de kalvertoren met een porto waarop een sticker was geplakt met de tekst "politieporto". Het gaat vrijwel zeker om de 467.310,
Ik heb deze nu een aantal dagen laten meelopen met de opnamesessies en heeeeel af en toe is er een oproepje van Trigion- en Trouw beveilgers naar elkaar of bureau Nieuwezijds.
Er zijn ook dagen dat helemaal niets te horen is

Offline Daaf

• Top Lid
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2008, 13:09:59 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Zaterdag zag ik ook een beveiliger van Trigion in de kalvertoren met een porto waarop een sticker was geplakt met de tekst "politieporto". Het gaat vrijwel zeker om de 467.310,
Ik heb deze nu een aantal dagen laten meelopen met de opnamesessies en heeeeel af en toe is er een oproepje van Trigion- en Trouw beveilgers naar elkaar of bureau Nieuwezijds.
Er zijn ook dagen dat helemaal niets te horen is

Inderdaad MArk. Dat staat er met een rode sticker opgeplakt; Het zijn Motorola GP360 portofoons.