0 leden (en 7 gasten) bekijken dit topic.
Nee, helaas niet. Ik heb wel de SRH771 er nu opzitten en dat scheelt toch wel aardig. Ik pik nu BASF ruisvrij op en hoor nu Ciba, SBI de Wierde en Friesland College wel, waar ik ze met de rubberduck niet hoor.
Ik hoorde vanmiddag in Heerenveen wat communicatie op 153.11875 met TQ 162.2. Werd gesproken over rook en dat dat een tevreden klant was. Geen idee wie of wat, maar het is iets anders dan Abe (geen TQ op uitgang) of Jelle Hoornstra (andere TQ).
159,7900 sneeuwruimers-strooiers in leeuwarden, hadden t over de ccf bij melkontvangst en bij autoshop wassenaar.
161,6300 is na mijn mening 99% zeker loonbedrijf J.Land in surhuisterveen na het noemen van een locatie in s-veen met dat is jir vlakby te zeggen en na wat googelen blijkt dit loonbedrijf een paar straten van de locatie te zijn gevestigd.
Citaat van: "bearcat02"161,6300 is na mijn mening 99% zeker loonbedrijf J.Land in surhuisterveen na het noemen van een locatie in s-veen met dat is jir vlakby te zeggen en na wat googelen blijkt dit loonbedrijf een paar straten van de locatie te zijn gevestigd.Heel vreemd, midden in de marifoonband... 161.625 is marifoon kanaal 80...
Nee, gemeente Skarsterlan heb ik niet gehoord.
Misschien ten overvloede : frequentie van aistrip Drachten is gewijzigd in 119.6500.