0 leden (en 7 gasten) bekijken dit topic.
Wat is open, en dicht Bij mij is het naar rechts en dan ruist ie niet meer. Naar links voluit gaat ie wel ruisen dus dat is bij mij dicht aangezien de volumeknop net zo gaat. Was bij de baankop 09 inderdaad vrijdag. Genoeg gehoord totdat de batterijen leeg waren. Leerzame les; altijd volle meenemen :oops: Welke freq heb je ervoor voor schiphol? En heb je een externe antenne dan?
Citaat van: "Leeuwarden"Wat is open, en dicht Bij mij is het naar rechts en dan ruist ie niet meer. Naar links voluit gaat ie wel ruisen dus dat is bij mij dicht aangezien de volumeknop net zo gaat. Was bij de baankop 09 inderdaad vrijdag. Genoeg gehoord totdat de batterijen leeg waren. Leerzame les; altijd volle meenemen :oops: Welke freq heb je ervoor voor schiphol? En heb je een externe antenne dan?bij mij is open dat je ruis hoort en dicht dat je de ruis niet meer hoort hier thuis luister ik idd met buitenantennes.
Even een vraagje Bearcat.Ik heb de freq. 360.625 in mn scanner staan. Dit is de TMA-A alleen ik hoor hier ruis op. Maakt niet uit hoe de sq. staat het blijft ruizen. Zelfs als ik bij de baan sta ruist het. Heb jij dit toevallig ook? Net als met de SAR ''jackpot'' dat ruist ook mocht ik iets horen.
Citaat van: "Leeuwarden"Even een vraagje Bearcat.Ik heb de freq. 360.625 in mn scanner staan. Dit is de TMA-A alleen ik hoor hier ruis op. Maakt niet uit hoe de sq. staat het blijft ruizen. Zelfs als ik bij de baan sta ruist het. Heb jij dit toevallig ook? Net als met de SAR ''jackpot'' dat ruist ook mocht ik iets horen.het kan dat jou scanner op die frekwentie toevallig een storing heeft. komt wel eens vaker voor. die kan je dan beter lock out zetten of wissen heb je er geen last meer van , en sar gebruikt die frekwentie volgens mij zeer zelden dus je mist niks.
153.1200 mhz TQ 179.9 ook hoornstra met porto