0 leden (en 9 gasten) bekijken dit topic.
Vandaag rond 17 uur op de A7 ter hoogte van Drachten: 169.930/85.4 Hz. Heb te weinig meegekregen om te weten wat het is, maar wellicht iets voor de Drachtenaren onder ons om even naar te luisteren?
Als er een heli gaat landen is er dan op de heli dek frequentie van het MCL te horen dat er een heli komt landen ? heeft iemand dat al gehoord?
Sja we gaan et vanzelf horen denk ik, meer info had ik niet helaas.Heb trouwens nog een nieuwe gebruiker op Abe 01 gehoord, ze zijn druk aan et testen.Het is Jelle Hoornstra uit Jubbega, heb al contact met em gehad en hij melde me dat hij net 22 freq's heeft aangeschaft waaronder 2 of 3 repeater freq's.Dit alles zou voor verhuur zijn, gaan we ook in de gaten houden maar
Michel, enige kans dat jij een lijstje van Jelle Hoornstra krijgt?
Citaat van: "Michel-nl"Het is Jelle Hoornstra uit Jubbega, heb al contact met em gehad en hij melde me dat hij net 22 freq's heeft aangeschaft waaronder 2 of 3 repeater freq's.de eerste 2 149.5125 en 154.1125 TQ 179.9
Het is Jelle Hoornstra uit Jubbega, heb al contact met em gehad en hij melde me dat hij net 22 freq's heeft aangeschaft waaronder 2 of 3 repeater freq's.
Zal wel 464.8750 zijn dan. Enig idee welke firma dat was?