Auteur Topic: Overzicht frequenties Limburg-Noord  (gelezen 233460 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline pukkie

• Levens Genieter
  • Gevorderd Lid
Re: Overzicht frequenties Limburg-Noord
« Reactie #120 Gepost op: 12 mei 2008, 21:29:54 »
Hallo Ger,

Bedankt voor je Update.
Die 165,8100 heb ik wel is gehoord, is niet echt kei druk, af en toe maar is een keertje in gebruik.
Ik zou niet weten wie dat moet zijn, maar ik zet hem als Peulen Baarlo even in mijn kladblok.

Thanks

Roberto.

Offline GerP

• DJI PI Zuid-Oost
  • Gevorderd Lid
« Reactie #121 Gepost op: 12 mei 2008, 21:39:59 »
Citaat van: "pukkie"
Ik zou niet weten wie dat moet zijn, maar ik zet hem als Peulen Baarlo even in mijn kladblok.

Roberto.

Dat is een Diamantboor bedrijf!
Inderdaad niet erg druk op die Freq.

Mvg. GerP

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
« Reactie #122 Gepost op: 12 mei 2008, 23:03:48 »
Ondertussen heb ik de lijst van Roberto verwerkt in het overzicht op de 1e pagina, wijzigingen die naar boven zijn gekomen in de discussie na het plaatsen van de lijst van Roberto neem ik later op.

Op dit moment heb ik de 780XLT, 220XLT en een andere handscanner weer ingepakt, morgen trap ik de wagen weer aan richting Venlo en wie weet waar ik uitkom! Nu eerst maar eens mijn mandje opzoeken, 5u kraait de haan weer  :? Eens kijken of we dat waterfestijn kunnen traceren, om oom Roberto weer te laten slapen 's nachts!

De luisterspecht.
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline pukkie

• Levens Genieter
  • Gevorderd Lid
« Reactie #123 Gepost op: 13 mei 2008, 13:07:35 »
Hallo,

Hier een Update voor Limburg Noord.
Vandaag gehoord de volgende freqjes,

165,8100= Inderdaad Baarlo Betonboorbedrijf G.J.Peulen, ze moesten een gat in het beton gaan boren.
151,3875= Siebengewald Loonbedrijf Janssen en Zn. Pannenweg 8.
152,6625= Veldhoven Aannemer+Transportbedrijf Van Kaathoven.
152,9125= Een loonbedrijf uit de regio Helmond of Someren of Bakel.
154,8125= Heerlen ABP Bewaking.
158,7700= Buggenum Taxibedrijf Leo Damen.
158,8100= Someren Taxibedrijf.
160,5300= Een wegenbouwbedrijf, Gebruikersnaam onbekend.

De 155,5625 tot nu nog niet gehoord.
En de 467,2500 van het buitenzwembad, is vandaag ook niet meer in de ether

Tot zover
Groet van Roberto.

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
« Reactie #124 Gepost op: 13 mei 2008, 21:48:34 »
Hallo,

Hier een Update voor Limburg Noord.
Vandaag gehoord de volgende freqjes,

En de 467,2500 van het buitenzwembad, is vandaag ook niet meer in de ether

Tot zover
Groet van Roberto.

Ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb vandaag het freqje vastgezet maar helemaal niks gehoord. Had een route van Venlo, Reuver, Panningen en Venray globaal gezien, dus even extra pauze genomen bij de McDonalds. Het zal wel in verband met de pinksteren een tijdelijk kanaal geweest zijn, helaas. Zal morgen de updates even verwerken in het overzicht.

Offline Jack S.

• Gevorderd Lid
« Reactie #125 Gepost op: 13 mei 2008, 22:13:20 »
Hoi Roberto, Woody en anderen

152,9125= Een loonbedrijf uit de regio Helmond of Someren of Bakel.

Voorheen zat loonbedrijf Brouwers uit Bakel op deze frequentie maar die heeft, zo werd me bij m'n laatste bezoek verteld, de mobilofoon inmiddels opgeruimd. Waarschijnlijk heb je Van Vijfeijken uit Someren-Heide gehoord. Doet aan grondwerken, groenrecycling, slooten maaien, etc. Komt dat eventueel overeen Roberto?

154,8125= Heerlen ABP Bewaking

Aha. Nu dus toch gehoord ;)

158,8100= Someren Taxibedrijf

Is waarschijnlijk Stienen uit Someren geweest.

De 155,5625 tot nu nog niet gehoord.

Vandaag langs v.d. Ven gereden. De basispost-antenne is inmiddels weg, maar mobiel gebruik blijft natuurlijk mogelijk. Stond helaas niets buiten.
Roberto, hoorde je laatst alleen mobiele communicatie of ook een basispost?

Offline pukkie

• Levens Genieter
  • Gevorderd Lid
« Reactie #126 Gepost op: 14 mei 2008, 10:33:02 »
Hallo,

de 152,9125 hou ik dus ook dan maar op Vijfeijken, omdat ze inderdaad duidelijk met grondwerken bezig waren.

Er waren lekkere conditie's, zodat ik dus nu eindelijk die 154,8125 zelf is een keer heb kunnen ontvangen van het ABP te Heerlen, er werden wat kentekens van auto's genoemd.

En dan die 155,5625, op deze heb ik alleen maar onderling verkeer gehoord.

Verder misschien ook nog wel leuk is de 160,5500.
Op deze freq waren ze wat verbindingen aan het testen.
Het bleek te gaan om een Belgische TV Omroepbedrijf die de verbindingen aan het testen waren met 2 heli's.

Tot Zover.

Groet van Roberto.

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
« Reactie #127 Gepost op: 14 mei 2008, 22:50:19 »
Even een update van mijn kant wat betreft die 467.2500:

Vandaag rond een uur of twee hoorde ik wat op deze freq, had net een beller dus kon het niet verstaan omdat ik het volume terug had gedraaid, helaas. Dit was tussen Sevenum en het Trade Port ( vrij open terrein) en kwam redelijk goed binnen. Rond kwart over twee weer iets, maar helaas in de ruis en niet te volgen. Dit was op de Nijmeegseweg ( N271) ter hoogte van Océ en het Noorderpoort. De hele dag ben ik zo'n beetje heel Noord Limburg doorgereden en niks gehoord, in Venlo ving ik eindelijk wat op maar kon ik er niks van maken, heb ik weer dacht ik nog.

Toen ik tegen drie uur aan de Deltakade stond te wachten voor ik kon laden ineens kanonhard ( ik waag me maar niet aan het Limburgs, maar was bijna in ABN)
" Theo, je mond staat open! ..stilte.. Je mond staat open! ..stilte.. Je mond staat open, maar kom je ff hierheen dan kan ik pauze gaan houden."
Het was een vrij lange doorgang maar een TQ kreeg ik niet te pakken, maar wel een vol uitslaande s-meter op de 780XLT. Ik stond op dat moment pal naast de Maas, dus denk dat we langs de Maas moeten zoeken.

Roberto, heb jij dit ook gehoord vanmiddag en herkende je stemmen? Morgen is het ook nog redelijk weer om een duik te nemen, dan zoek ik even lekker verder.

Offline pukkie

• Levens Genieter
  • Gevorderd Lid
« Reactie #128 Gepost op: 14 mei 2008, 23:07:41 »
Hallo Woody,

Nou zeg, wat jij heb ontvangen vanmiddag rond 3 uur in de regio Deltakade, heb ik net niet gehoord.
Maar wat jij omschrijft is 100 Procent ok hoor.
Ze hebben het inderdaad heel vaak over een aflossing ivm de pauze's.

En ik hoor er ook vaak een Venloos dialect op, dus moet ergens in Venlo of Tegelen zijn denk ik.
En inderdaad zijn er ook een aantal mensen die ABN spreken Woody.

En ik heb ook nog steeds geen TQ, ik vermoed dat die 467,2500 geen TQ heeft, de doorgangen zijn lang zat, maar alle 2 de Bearcat's 800XLT's laten niets zien.

Tot zover mijn bericht over die verdomde 467,2500Mhz.

Groetjes van Roberto

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
« Reactie #129 Gepost op: 15 mei 2008, 17:23:36 »
Hallo Woody,

Nou zeg, wat jij heb ontvangen vanmiddag rond 3 uur in de regio Deltakade, heb ik net niet gehoord.
Maar wat jij omschrijft is 100 Procent ok hoor.
Ze hebben het inderdaad heel vaak over een aflossing ivm de pauze's.

En ik hoor er ook vaak een Venloos dialect op, dus moet ergens in Venlo of Tegelen zijn denk ik.
En inderdaad zijn er ook een aantal mensen die ABN spreken Woody.

En ik heb ook nog steeds geen TQ, ik vermoed dat die 467,2500 geen TQ heeft, de doorgangen zijn lang zat, maar alle 2 de Bearcat's 800XLT's laten niets zien.

Tot zover mijn bericht over die verdomde 467,2500Mhz.

Groetjes van Roberto

Roberto,

Jammer dat jij die doorgang net hebt gemist, maar ik weet in ieder geval dat ik op het juiste spoor zit. Vandaag ben ik even een stukje de Maas afgereden, voor zover dat kon, van Venlo tot aan Belfeld niks gezien of gehoord. Het weer laat het de komende dagen afweten, maar we zoeken verder!

Offline pukkie

• Levens Genieter
  • Gevorderd Lid
« Reactie #130 Gepost op: 16 mei 2008, 12:59:09 »
Hallo Woody, en de rest van Luisterend Holland.

Zeg Ron, het is nu zo stil op die 467,2500, voor wat het zwembad betreft.
Ik laat deze freq even los, en bij mooi weer ga ik hem weer monitoren.
Trouwens hoorde ik eergisteren nog de term 50meter bad, zit iemand met een lederen bal te klootviolen.

Tot zover.

Groet van Roberto.

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
« Reactie #131 Gepost op: 24 mei 2008, 11:49:23 »
Twee bedrijven aan het lijstje toegevoegd:

151.5875 Van Wees Malden, rijden voor Heijmans Blerick.

169.0500 Betoncentrale Kalle en Bakker Nederweert, wellicht geldt deze frequentie ook voor Roermond waar Kalle en Bakker ook een betoncentrale heeft.

Offline Jack S.

• Gevorderd Lid
« Reactie #132 Gepost op: 24 mei 2008, 17:47:13 »
Citaat van: "woody_duiven"
169.0500 Betoncentrale Kalle en Bakker Nederweert, wellicht geldt deze frequentie ook voor Roermond waar Kalle en Bakker ook een betoncentrale heeft.

Weet je dat heel zeker Woody?
Een poos geleden hoorde ik op deze frequentie namelijk een chauffeur één van z'n collega's naar een bouwlokatie toe praten. Ik ben toen even gaan kijken en kwam uit bij een betonpomp en 2 betonmixers van Betoncentrale Ittervoort.

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
« Reactie #133 Gepost op: 25 mei 2008, 02:56:29 »
Citaat van: "Jack S."
Weet je dat heel zeker Woody?
Een poos geleden hoorde ik op deze frequentie namelijk een chauffeur één van z'n collega's naar een bouwlokatie toe praten. Ik ben toen even gaan kijken en kwam uit bij een betonpomp en 2 betonmixers van Betoncentrale Ittervoort.

100% Jack, stond naast een wagen van Kalle en Bakker die op dat moment contact had met de centrale. Het was mooi weer dus de ramen stonden open, de chauffeur van de betonmixer keek even raar op toen hij zichzelf hoorde in mijn wagen.

Als jij wagens uit Ittervoort hebt gehoort en gezien zou het kunnen dat het kanaal door meerdere centrales in de regio wordt gebruikt, Roermond zit dan zeer waarschijnlijk ook op deze frequentie. Voor een grote klus is het niet ongewoon dat er mixers van meerdere bedrijven worden ingezet, of zelfs meerdere centrales worden gebruikt voor de levering van beton.

Je weet vast nog wel de lokatie van de stort waar jij de wagens van Ittervoort hebt gezien, als ik me niet vergis zijn de mixers uit Ittervoort ook blauw/wit net als de wagens van Kalle en Bakker. Als ik weer eens in de buurt van Roermond, Nederweert of Ittervoort ben zal ik eens uitluisteren, maar van Nederweert ben ik zeker.

Offline Jack S.

• Gevorderd Lid
« Reactie #134 Gepost op: 25 mei 2008, 11:27:13 »
Veel zekerder kan niet Woody  ;)

Ik heb nog even een RecAll-opname van 169.0500 uit mei 2006 teruggeluisterd en daarop hoor ik alleen de centrale-post van Betoncentrale Ittervoort. Maar dat kan natuurlijk inmiddels anders zijn.

Zover ik weet zijn Betoncentrale Ittervoort en Kalle & Bakker concurrenten van mekaar en dan lijkt me beiden op één en dezelfde frequentie niet handig. Maar mogelijk is er nu toch een samenwerking en kunnen de mixers op elkaars frequenties uitkomen.

Kalle & Bakker zit / zat op 152.8625.

Ik zal van de week RecAll nog 'ns mee laten lopen op 169.0500 en 152.8625.

Voor de kleurstelling van de vrachtwagens van Betoncentrale Ittervoort: http://www.betoncentraleittervoort.nl/