Nou ik ben eens aan het bellen geslagen met P2000shop en het zit als volgt:
Omdat de infostream niet goed overweg kan met meer dan 48 codes in een groepsoproep wordt er boven de 48 codes automatisch een tweede groepsoproep aangemaakt, dit is overigens een aanpassing in Nederland voor de Infostream de Galaxy hanteerd het normale standaard FLEX prototocol.
Dus heel simpel gaat het bij bv 60 codes proefalarm als volgt:
2029568 | 12 codes in 2029569 |
Maar de pager ziet dit als TWEE onafhankelijk alarmeringen en zal dus alleen het geluid afspelen van de laatste alarmering als de betreffende code in 2029569 zit en als hier dus "geen" prio staat maar wel in de code batch van 2029568 zal de pager dus *geen* prio laten horen.
Dit verklaart tevens het probleem dat jullie tijdens een groot alarm "nog meer berichten zien knipperen terwijl je maar één keer alarm hebt gehad" want dit zijn dus ook twee losse oproepen waarvan hij bij de laatste groepscode alarm geeft.
Waarom hij als maildrop binnen komt is nog de vraag en daarom wil ik je vragen om de TBL file uit de pager te sturen naar mij en naar
info@p2000shop.nl, zij zullen dan een testcase openen en als er in het uitzonderlijke geval een bug in zit op lossen.
Duidelijk? En vergeet niet je TBL te sturen want anders komen we nooit tot een oplossing! ;-)
PS Arle kijk eens terug in de tijd dat jouw pager het had en nu niet of je een patroon ziet in de hoeveelheid codes die er gepiept waren/worden.