0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
DIT IS EEN TEST VOOR RTV/NH GRAAG CONTACT [BRW] BRANDWEER AMSTERDAM 020-555XXXX Regio : 13. Amsterdam Amstelland Eenheden : BRANDWEER AMSTERDAM AMSTELLAND (0102502)
Vandaag kwam de capcode 0102502 voorbij. Deze is blijkbaar toegekend aan RadioTV Noord-Holland.
Zou het niet met het aansturen van de rampen zender te maken hebben? Daar zijn ze tenslotte voor aangewezen...
Interessant. Ik zie tegenwoordig regelmatig een VW (reportage?)bus van hen staan op de Amsterdamseweg in Amstelveen, naast Cafe 1890. Er zitten erg veel antennes op en hij staat daar aan de stroom, op het trottoir.
een beetje offtopic misschien maar heeft elke zender zoals RTV utrecht bijvoorbeeld ook z'n capcode?
Citaat van: "kevin27"een beetje offtopic misschien maar heeft elke zender zoals RTV utrecht bijvoorbeeld ook z'n capcode?Volgens mij ligt dat eraan of die fungeren als rampenzender.
Elke proviciale televisie is een rampenzender, maar ik vroeg mij dat ook al af of daarvoor elke provincie daarvan een eigen capcode had ?