Online P2000 monitoren verraden adressen van blijf-van-mijn-lijf-huizenVia sites met alarmmeldingen zijn de
adressen van vrouwenopvanghuizen te
achterhalen.Dat meldt het programma
Radio Online.Meldingen van brandweer,
politie en ambulance worden onderschept
en op tientallen sites gezet.
Uit de melding is op te maken of er op
een adres een blijf-van-mijn-lijfhuis
is gevestigd.In sommige gevallen wordt
zelfs uitdrukkelijk vermeld dat het
zo'n huis is,waar vrouwen zitten die op
de vlucht zijn voor hun man of familie.
De Federatie Opvang is geschrokken.
De organisatie hoopt met hulpdiensten
afspraken te maken om te voorkomen dat
adressen van opvanghuizen uitlekken.
En hier kan ik dus zo kwaad om worden he!!!!
Snappen die 'webmasters' nu echt niet wat ze allemaal veroorzaken met hun 'service'??? Ja, misschien raar om uit mijn mond te horen, aangezien "mijn" PDW die berichten simpel op internet kan zetten, maar ten eerste stonden er al berichten online voordat PDW deze mogelijkheid bood, als PDW dit nooit had gekund dan waren de mogelijkheden buiten PDW om vandaag de dag waarschijnlijk een stuk groter geweest. Ten tweede heb ik nooit mensen aangespoord om hun berichten aan derden aan te bieden. Mijn eigen monitor is ook "gesloten", ik gebruik hem in principe alleen voor mezelf, om op afstand mijn eigen berichten te kunnen bekijken.
Complete hulpdiensten hebben bedankt voor het gebruik van P2000, zoals Mobiele Eenheden, ze willen wel maar zien de berichten op internet absoluut niet zitten en gebruiken liever andere vormen van alarmering. CPA's/MKA's die hun berichten drastisch inkorten en 1 CPA die zelfs volledig is verdwenen. En dan dit verhaal, het is toch te triest voor woorden?
Onbegrijpelijk dat mensen zo graag voor NOPPES op de eerste rang willen zitten omdat ze te LUI zijn om zelf PDW te draaien. Nee, niet iedereen moet maar PDW draaien, er is meer in de wereld dan alleen PDW.
Misschien sloop ik dat hele HTML/FTP er wel een keertje uit, dit gaat zo onderhand helemaal nergens meer over!
Wie de schoen past :
BEDANKT!!!Groeten, Peter.