0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Voor mij een nieuw datakanaal op 439.200 met ook een nieuw protocol, als ik op USB luister klinkt het een beetje als LINK 11. Het zit in de amateurband, dus iemand die iets meer weet?S5 hier in het Gooi.
Ok, thx, zal wel iets uit Utrecht kunnen zijn.... en Paul, je hoeft niet te reageren hoor
Citaat van: "BlackBox"Ok, thx, zal wel iets uit Utrecht kunnen zijn.... en Paul, je hoeft niet te reageren hoor Was niet kwaad bedoeld hoor maar ik zie toch liever of anders gezegd ik hoor toch liever iets op de scanner wat ik gelijk kan beluisteren. Al dat data en digitale gedoe vandaag de dag hoeft voor mij zo nodig niet meer. Groetjes,
Bij gemaaltjes zie je vaak een Procom antennetje voor de UHF band staan. (witte antenne met rode dop)
Citaat van: "Remon"Bij gemaaltjes zie je vaak een Procom antennetje voor de UHF band staan. (witte antenne met rode dop)Klopt en de berichten komen op N3 van KNP weer binnen
Citaat van: "lpz-nl13161"Citaat van: "Remon"Bij gemaaltjes zie je vaak een Procom antennetje voor de UHF band staan. (witte antenne met rode dop)Klopt en de berichten komen op N3 van KNP weer binnenDat lijkt me een beetje sterk, Nat3 is namelijk VHF