0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Wat ik wel weet is dat er een arts van dienst is
Citaat van: "Peterw410"Wat ik wel weet is dat er een arts van dienst isWat versta jij onder een "Arts van dienst"?
1423273 18:55:54 01-01-07 telefonisch contact GMC -= CPA Zuid-Holland-Zuid =-
1423273
Voor 1423273 heb ik eerder deze melding gezien:Code: [Selecteer]142327320:20:35 21-01-07 HOI JOS BRAND MEESTER GEGEVEN EN MBT MEDISCHE STUK IS ALLES WEG DAAR EN OP DE HOOGTEDeze Jos zou goed Jos Bax kunnen zijn. Citaat van http://paramedic.web-log.nl/paramedic/traumatologie/index.html: "Jos Bax is binnen de regionale ambulancevoorziening (RAV) Zuid-Holland-Zuid verantwoordelijk voor de 112-meldkamers en ambulancezorg"
Citaat van dagboek van centralist GMC ZHZ op http://www.vinkendrecht.nl:CitaatNa het nader bericht grote brand gaan ook de pagers van de RCvD, de HOvDB en de CvDG af.Dit gaat over brand van afgelopen nacht in Dordrecht. Ook daar is capcode 1403096 uitgezonden en niet 1403598 of 1403599.
Na het nader bericht grote brand gaan ook de pagers van de RCvD, de HOvDB en de CvDG af.
Met de genoemde 5 november bedoelt men 2005, dus de Rapid Responder is inmiddels dik een jaar in dienst.1423279Dordrecht - Rapid Responder (Spoed)1423280Dordrecht - Rapid Responder (Geen Spoed)Daar begin ik nu wel over te twijfelen :Citaat van: "www.vinkendrecht.nl"Donderdag 31 augustus; Avonddienst.Dan komt er een melding binnen dat er een man boven in een bouwkraan staat te gillen. Omdat niet zeker is of de man vast zit in de kraan of dat hij andere plannen heeft, wordt er een politieauto, die vlak bij is op af gestuurd. De man blijkt niet vast te zitten in de kraan maar is van plan te gaan bungie-jumpen zonder elastiek. De politie vindt dit niet zo'n goed plan en laat een onderhandelaar en het AT komen. Ook wil men een ambulance stand-by hebben en de hoogwerker van de brandweer om eventueel op niveau met de man te kunnen praten. Omdat er geen parate ambulance beschikbaar is wordt de reservedienst van huis getrommeld. Ook de OvDB en de OVDG gaan ter plaatse.Code: [Selecteer]142326419:10:33 31-08-06 tel contact GMC A1- CPA Zuid-Holland-Zuid (OvD-G - Inzet) -140306219:10:50 31-08-06 Prio 2 TEL CONTACT GMC DDT253 DRAAI 15 DORDRECHT- BRW Zuid-Holland-Zuid (OvD Dordrecht) -142327919:15:14 31-08-06 Telefonisch contact GMC- CPA Zuid-Holland-Zuid (Dordrecht - Rapid Responder) -De OvD-G klopt wel, maar die 2e zou dan de reservedienst moeten zijn. Elders in het dagboek las ik ook over een inzet van de Rapid Responder, maar daar kon ik helaas geen codes aan relateren...Groeten, Peter.
Donderdag 31 augustus; Avonddienst.Dan komt er een melding binnen dat er een man boven in een bouwkraan staat te gillen. Omdat niet zeker is of de man vast zit in de kraan of dat hij andere plannen heeft, wordt er een politieauto, die vlak bij is op af gestuurd. De man blijkt niet vast te zitten in de kraan maar is van plan te gaan bungie-jumpen zonder elastiek. De politie vindt dit niet zo'n goed plan en laat een onderhandelaar en het AT komen. Ook wil men een ambulance stand-by hebben en de hoogwerker van de brandweer om eventueel op niveau met de man te kunnen praten. Omdat er geen parate ambulance beschikbaar is wordt de reservedienst van huis getrommeld. Ook de OvDB en de OVDG gaan ter plaatse.
1423264
1423279
Zaterdag 8 juli; AvonddienstHet is vandaag een stuk drukker dan gisteren. Het ene A1 vervoer na het andere komt binnen. Bijna alle ambulances zijn dan ook bezig als er een melding komt van een aanrijding op de Brouwersdijk in Dordrecht. Een fietster is geschept door een passerend busje. Het verhaal van de melder klinkt dusdanig ernstig dat ook gelijk de traumaheli wordt gewaarschuwd. Als de ambulance arriveert vragen ze direct om een tweede ambulance en verzoeken de heli om door te komen. Er is op dat moment geen ambulance vrij in de buurt, dus wordt de reservedienst van huis gehaald.
1423253
Code: [Selecteer]1423253
Citaat van: "MarcD"Code: [Selecteer]1423253
1423252