Auteur Topic: PDW en Databases  (gelezen 114579 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline nielsa

• Nieuw Lid
  • *
Re: PDW en Databases
« Reactie #75 Gepost op: 15 maart 2009, 17:41:22 »
Haha, ik laat me niet zomaar afschrikken hoor ;)  Ik ben inmiddels wat aan het proberen etc.

Heeft iemand nog een download link voor het koppelbestandje?

Niels

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #76 Gepost op: 2 juli 2009, 05:54:29 »
Iemand weleens last dat PDW bij gebruik van de commandfile trager en trager wordt na verloop van tijd? Er is namelijk een klein bugje geconstateerd in de laatste versies waarbij -simpel gezegd- de geopende commandfile nooit afgesloten wordt en het geheugen na verloop van tijd een beetje vol begint te lopen. Ook was een bugje bij hele lange berichten, maar dat is iets wat zich op P2000 in elk geval niet kan openbaren, wel op andere netwerken.

Groeten, Peter.

Offline evertjan

• Beginnend Lid
  • **
    • http://112alarm.net/
« Reactie #77 Gepost op: 23 juli 2009, 11:15:17 »
Ik zal daar eens op letten Peter. Ik ben toevallig recent overgestapt van het continu uitlezen van de logfile op het gebruiken van de commandfile. Na een dag alle meldingen naar de commandfile sturen, leek het nog niet echt trager. Gisteren was wel ineens de TCP-IP stack onder Win98 in de war, waardoor ik geen netwerkconnecties meer kon opzetten. Maar vooralsnog denk ik niet dat dat door PDW werd veroorzaakt.

Offline GSteven

• Gevorderd Lid
« Reactie #78 Gepost op: 26 juli 2009, 10:19:07 »
Als ik mij niet vergis is dat een gekende Windows 98 bug. Je kunt echter op geregelde tijdstippen eens de Winsock-stack resetten ofzo. Weet niet meer exact hoe dat ging.

Offline jeffrey1200

• Gevorderd Lid
« Reactie #79 Gepost op: 31 juli 2009, 19:19:11 »
Mijn programma werkt eigenlijk compleet anders dan hier allemaal bovenstaand. Ik vis de meldingen etc allemaal uit het geheugen van PDW.. en heb van mijn programma 'een plugin' gemaakt waarbij mijn programma zich in PDW nest en zo gemakkelijker 'mijn eigen filter manier' toepast en in een kleine editbox laat zien. Ik heb ook geen last van single/double quotes, want ik had dit probleem ook al gezien...maar daar was Hunter zich al van op de hoogte geloof ik(dat ik dit zo deed).

Jeffrey
Afluisteren wat niet voor je oren bedoeld is

2x UBC 780XLT | Zendamateur

AlfA145

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: 10 augustus 2009, 00:23:33 »
In wil je dit beschikbaar stellen? ik werk met de commandprompt interface, deze werkt voor mij perfect, maar alternatieven zijn altijd welkom :)

Hie rgebruik ik de commandline al meer dan 'n jaar zonder ooit gemerkt te hebben dat alles trager wordt. laptop met PDW draait weken aan 'n stuk zonder reboot.

Offline jeffrey1200

• Gevorderd Lid
« Reactie #81 Gepost op: 10 augustus 2009, 04:32:47 »
Het is al laat, maar ondanks mijn slaap kan ik alvast zeggen dat het een nee is. Ik heb geen controle meer over het programma als ik het vrijgeef. Tuurlijk geef ik hem graag weg, maar ik wil gewoon voorkomen dat er meer en/of uitgebreidere monitor pagina's komen. En voordat iemand het gaat vragen waarom ik mijn post hiervoor heb neergezet. Ik heb dit gedaan om te laten zien "hoe ik het doe" om de single/double quotes probleem te voorkomen. Maargoed, dat gezegd en nu gaan slapen.
Afluisteren wat niet voor je oren bedoeld is

2x UBC 780XLT | Zendamateur

AlfA145

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: 12 augustus 2009, 09:03:22 »
ik kan je geen ongelijk geven :)

Offline evertjan

• Beginnend Lid
  • **
    • http://112alarm.net/
« Reactie #83 Gepost op: 2 oktober 2009, 17:43:33 »
Citaat van: "hunter"
Iemand weleens last dat PDW bij gebruik van de commandfile trager en trager wordt na verloop van tijd? Er is namelijk een klein bugje geconstateerd in de laatste versies waarbij -simpel gezegd- de geopende commandfile nooit afgesloten wordt en het geheugen na verloop van tijd een beetje vol begint te lopen.

Ik blijk hier toch wel degelijk last van te hebben, Peter. Aangezien je aangeeft dat het een bugje is, heb je wellicht al een (beta)versie van PDW beschikbaar waarin dat opgelost is?

Tnx,EJ

Offline Xironics

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #84 Gepost op: 14 oktober 2009, 19:46:40 »
Ik heb ook last van het geheugen(mis/ge)bruik van PDW.
Na een dag of twee moet ik het programma afsluiten en opnieuw starten, anders crasht het complete systeem en moet ik hem een harde reset geven.
Ook ik zou hier graag een oplossing voor zien.

Alvast hartelijk bedankt!

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #85 Gepost op: 15 oktober 2009, 11:28:49 »
Citaat van: "Xironics"
Ik heb ook last van het geheugen(mis/ge)bruik van PDW.
Na een dag of twee moet ik het programma afsluiten en opnieuw starten, anders crasht het complete systeem en moet ik hem een harde reset geven.
Ook ik zou hier graag een oplossing voor zien.

Bij het gebruik van de commandfile, neem ik aan? In dat geval mag je mij even mailen (zie envelopje).

Offline koekkiemonster

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #86 Gepost op: 25 januari 2010, 08:47:36 »
Hey Forumleden,

ik heb sinds gisteren een scanner draaien om MOBITEX te ontvangen en dat gaat heel aardig, heb de hanleiding van Daan gevolgd, en alles werkt naar behoren.. Bedankt hiervoor!

Ik heb alleen 1 vraag... hij upload het volgende naar de server:

CAPCODE ; DATUM ; TIJD? (klopt niet) ; FILTER LABEL ;

Het bericht plaatst ie niet, wat doe ik fout?

SPECS:
WINDOWS XP SP3
PDW V2.53

Als je nog meer info nodig hebt, dan hoor ik het wel

Groetjes

Offline Bernt

• Top Lid
« Reactie #87 Gepost op: 25 januari 2010, 17:11:50 »
Citaat van: "koekkiemonster"
Hey Forumleden,

ik heb sinds gisteren een scanner draaien om MOBITEX te ontvangen en dat gaat heel aardig, heb de hanleiding van Daan gevolgd, en alles werkt naar behoren.. Bedankt hiervoor!

Ik heb alleen 1 vraag... hij upload het volgende naar de server:

CAPCODE ; DATUM ; TIJD? (klopt niet) ; FILTER LABEL ;

Het bericht plaatst ie niet, wat doe ik fout?

SPECS:
WINDOWS XP SP3
PDW V2.53

Als je nog meer info nodig hebt, dan hoor ik het wel

Groetjes

Alles is opgelost:)

Offline Bernt

• Top Lid
« Reactie #88 Gepost op: 27 januari 2010, 08:24:06 »
Wil iemand me misschien mailen/pmen dat die mijn toevallig kan helpen?

Prio 2,3 berichten worden goed op Daan zijn script gezet maar Prio 1 niet?:S

Offline nielsa

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #89 Gepost op: 8 november 2010, 12:07:58 »
Goedemiddag,

Ik kijk deze foutmelding met pdw.exe ... ligt dit aan de versie van PDW of aan mijn systeem ? ik heb framework 4 geinstalleerd.

Zie hier http://www.tinyimg.org/images/245p2000.jpg een screenshot van de foutmelding.

Gr, Niels