Auteur Topic: Cap code's  (gelezen 2994 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

pa3w

  • Gast
Cap code's
« Gepost op: 17 juni 2006, 17:56:24 »
Nou, je ziet door de bomen het bos niet meer.
Er zijn zoveel code's dat je eigenlijk niet weet welke je in de pager moet zetten.
Ik heb er nu de Monitor code in staan en die werkt goed, maar als je specifiek berichten/alarmeringen wilt ontvangen moet je er toch code's inzetten die daartoe dienen.

Dus de vraag is dan eigelijk overduidelijk, welke code's zet ik erin om er redelijk zeker van te zijn dat ik de alarmeringen kan zien.

Er is mij aanbevolen om er een korpcode in te zetten, er kunnen in mijn pager 16 code's in, dus een redelijk ruime keuze.

Mijn woonplaats in Tilburg, dus hier in de regio zou ik graag willen ontvangen, Goirle, (waar ik werk), Tilburg, (waar ik woon), Berkel-Enschot, Udenhout, Hilvarenbeek, Dongen ......

Vind 't eigenlijk wel jammer dat we niet meer kunnen uitluisteren op de hulpverlingsdiensten, ben zelf nl. een EHBO'er, vandaar.

Deze vraag zal misschien wel niet in deze topic thuis horen, maar ik moet toch ergens beginnen LOL.

Bedankt alvast,

Wil (PA3W), Aenhya als Alias

Offline tcf

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 226
Re: Cap code's
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2006, 22:23:02 »
Citaat van: "pa3w"
Nou, je ziet door de bomen het bos niet meer.
Er zijn zoveel code's dat je eigenlijk niet weet welke je in de pager moet zetten.
Ik heb er nu de Monitor code in staan en die werkt goed, maar als je specifiek berichten/alarmeringen wilt ontvangen moet je er toch code's inzetten die daartoe dienen.

Dus de vraag is dan eigelijk overduidelijk, welke code's zet ik erin om er redelijk zeker van te zijn dat ik de alarmeringen kan zien.

Er is mij aanbevolen om er een korpcode in te zetten, er kunnen in mijn pager 16 code's in, dus een redelijk ruime keuze.

Mijn woonplaats in Tilburg, dus hier in de regio zou ik graag willen ontvangen, Goirle, (waar ik werk), Tilburg, (waar ik woon), Berkel-Enschot, Udenhout, Hilvarenbeek, Dongen ......

Vind 't eigenlijk wel jammer dat we niet meer kunnen uitluisteren op de hulpverlingsdiensten, ben zelf nl. een EHBO'er, vandaar.

Deze vraag zal misschien wel niet in deze topic thuis horen, maar ik moet toch ergens beginnen LOL.

Bedankt alvast,

Wil (PA3W), Aenhya als Alias

Hoi Wil,

Als je echt zeker wil weten dat je 99 van de 100 meldingen zal binnenkrijgen moet je de monitorcode van Midden en Westbrabant er inzetten:

1201999 Monitorcode

Deze capcode is sinds kort in gebruik en vervangt voor zover ik nu kan beoordelen de codes 1200001 t/m 1200003 welke de districtmonitorcodes waren. Je krijgt dan zo'n beetje alarmeringen binnen van heel Midden en Westbrabant....

Verder zou je de lichtkranten/commandant/OVD capcodes van de door jou genoemde gemeentes in je pager kunnen zetten, dan krijg je vrijwel zeker alles binnen.

grt TCF
Wees verstandig, blijf jezelf