Beste Forum leden,
ik ben op zoek naar een dualband portofoon voor werkzaamheden tijdens middelgrote festivals (6000 tot 30.000 bezoekers). de organisatie heeft zelf open frequentie HYT Portofoons in beheer en huren bij grote festivals Motorola's in met zendvergunning. omdat ik niet telkens achter mijn portofoon aan wil om hem op te halen, wil ik een eigen porto aanschaffen die zowel op de open frequentie van de HYT kan worden gezet en ook omgezet kan worden naar de hoge band als we tijdens de grotere festivals de huur porto's gebruiken. tijdens het zoeken op het internet en op dit forum, kwam ik tot de ontdekking dat ik een echte leek ben in dit wereldje, ik betwijfel zelfs of ik wel de juiste terminologie gebruik en hoop dan ook dat jullie mij van wat advies kunnen voorzien.
meerdere collega's hebben de Polmar DB-32 aangeschaft, maar deze lijkt mij niet fijn, omdat je dan geen draaiknop hebt voor de kanalen en deze moet wisselen middels up/down knopjes
Eisen:
- dualband
- Draaiknopje voor de kanalen bovenop of overtuig me van een betere optie
- min 15 kanalen
wensen:
- gesproken informatie via speaker/oortje (kanalen nummers, volume, batterijstatus, etc)
- max 150,-
er zullen vast een berg andere opties zijn die ik wel of niet wil, maar na een paar dagen online zoeken naar de verschillende opties en mogelijkheden ben ik redelijk de weg kwijt. mocht je meer info willen of dingen duidelijker willen weten, leg ik het graag uit.
met vriendelijke groet,
Sebastiaan