Auteur Topic: Weer een scanner aangeslingerd  (gelezen 2876 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline robertus78

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Weer een scanner aangeslingerd
« Gepost op: 26 mei 2011, 22:51:55 »
Ooit begonnen met een kristalscanner van mijn vader toen ik nog thuis woonde, daarna jaren een UBC780 gehad, deze verkocht ( wat ging er in me om ??? ) en nu toch maar weer een scanner ( realistic pro2006 ) aangesloten die anders weggegooid zou worden door een kennis. Na twee weken begint het toch weer te kriebelen en zit ik weer op MP naar wat serieuzere scanners te zoeken. Helaas mijn oorspronkelijke login van hier kwijt, dus onder dit account de oude hobby weer aan het heruitvinden!

Leen Ansems

  • Gast
Re: Weer een scanner aangeslingerd
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2011, 05:21:38 »
Welkom en veel plezier. Onder welke naam was je hier eerder op het forum?

Offline robertus78

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: Weer een scanner aangeslingerd
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2011, 13:39:23 »
Bedankt! Heb net de ledenlijst door gespit, ik zou het echt niet meer weten. Was volgens mij ook in de tijd dat je een account nodig had om in de software sectie te kunnen komen ( kan dat? )

Leen Ansems

  • Gast
Re: Weer een scanner aangeslingerd
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2011, 16:10:01 »
Een aparte softwaresectie heb ik nooit meegemaakt. Dat kan misschien voor ik lid ben geworden gebeurd zijn. Leden bieden wel gratis zelfgemaakte software aan. Zo is er het programma Trunkview en PDW in omloop. Software waarvoor betaald moet worden mogen we niet aanbieden. Moderne scanners kan je weer op de PC aansluiten en de kanalen daarop invoeren en in je scanner laden. Er bestaan zelf lijsten voor de meeste scanners met een hoop actuele frequenties. Kan je vanaf de pc zo in je scanner zetten en gaan met die banaan.

Offline PDJ10

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 444
    • Radio Eclips
Re: Weer een scanner aangeslingerd
« Reactie #4 Gepost op: 27 mei 2011, 16:12:21 »
Welkom  ;)
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.