Auteur Topic: taxibedrijven groningen  (gelezen 3556 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline willemkooi

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 30
taxibedrijven groningen
« Gepost op: 12 oktober 2010, 15:41:14 »
als ik op google druk zijn er veel taxibedrijven in de provincie plus stad groningen, en ze staan niet in de lijst van elzinga maar wie weet wel de frekwenties van taxi centrales zoals ik nog mee kan luisteren.

Leen Ansems

  • Gast
Re: taxibedrijven groningen
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2010, 15:53:42 »
Citaat van: "willemkooi"
als ik op google druk zijn er veel taxibedrijven in de provincie plus stad groningen, en ze staan niet in de lijst van elzinga maar wie weet wel de frekwenties van taxi centrales zoals ik nog mee kan luisteren.

Veel taxibedrijven werken met datasystemen en dat is niet af te luisteren. Vandaar dat de lijst van Elzinga een goede betrouwbare lijst is van wat er nog wel te beluisteren is. Niks is perfect, maar het komt er dicht bij in de buurt.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21755
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: taxibedrijven groningen
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2010, 16:04:49 »
Citaat van: "willemkooi"
als ik op google druk zijn er veel taxibedrijven in de provincie plus stad groningen, en ze staan niet in de lijst van elzinga maar wie weet wel de frekwenties van taxi centrales zoals ik nog mee kan luisteren.

Je hebt ook al hier gekeken? viewforum.php?f=50

Offline willemkooi

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 30
Re: taxibedrijven groningen
« Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2010, 16:52:16 »
nee dank je wel, als je meer frekwenties weet zet het hier maar neerm dan zal ik even kijken of ik het binnen kan krijgen.

Offline Francina

  • PDØHMF™℗®©
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 220
    • Francina's radio hobby pagina
Re: taxibedrijven groningen
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2011, 13:30:54 »
Personenvervoer Groningen is af en toe nog wel te horen, maar werkt steeds vaker met een datasysteem waarop de adressen van de passagiers worden doorgegeven. Er zijn overigens meerdere taxibedrijven die ritten uitvoeren voor PVG, maar Arriva rijdt het meest.

De taxichauffeurs die 's nachts en in de weekeinden bij de Grote Markt staan te wachten hebben af en toe erg interessante converstaties  ;)