0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Erik schreef:wat valt er uit te leggen.Het is de officiele omschrijving van de code in hun eigen lijst.Er valt heel veel uit te leggen denk ik, gezien deze code gewoon niet bestaat bij de MKA Amsterdam e.o.
En vergeet de meldkamer niet te bellen dat hun lijst niet klopt...........
Euh, dit onderwerp gaat over de MKA en dus ook de besproken code 0120890. Die code kom ik dus niet tegen in de lijst op genoemde url, ik zie daar alleen brandweer staan.
Ja ik zie hem nu :oops: Maar dat is natuurlijk wel vreemd, 1 ambu code in de reeks bij de brandweer. Wellicht toch een foutje? Of zal men het expres hebben gedaan?
CitaatErik schreef:wat valt er uit te leggen.Het is de officiele omschrijving van de code in hun eigen lijst.Er valt heel veel uit te leggen denk ik, gezien deze code gewoon niet bestaat bij de MKA Amsterdam e.o.Ik zou zeggen kijk hier eens op:http://www.mkzw.nl/cms/index.php?option ... Itemid=114En vergeet de meldkamer niet te bellen dat hun lijst niet klopt...........
Hier staat een foto van een voertuig met roepnummer 13-386. Dat zou aansluiten bij de capcode. Wat voor voertuig het exact is weet ik niet. Blijkens het derde cijfer van het roepnummer valt deze in de categorie "speciale ambulance".Edit: het oorspronkelijke roepnummer was 13-393. Volgens dit bericht is het een "Medium Care" Ambulance.
Als ik het zo lees hebben ze het over een laadklep aan de achterkant. Dit zou dus of een ambulance voor "zware personen"kunnen zijn of een waar een compleet bed in gereden kan worden. Misschien zijn er nog wat Amsterdammers die meer weten.