0 leden (en 5 gasten) bekijken dit topic.
Miss een tijdelijke code voor OVD Gorinchem, Aangezien alle meldingen van Gorinchem ook over die code gaan.
Citaat van: "Bally86"Miss een tijdelijke code voor OVD Gorinchem, Aangezien alle meldingen van Gorinchem ook over die code gaan.Hij staat zoals gezegd ook aan Dordrecht gekoppeld. Waarschijnlijk is dit gewoon een tijdelijke code en heeft het niets met Gorinchem te maken. De OvD-reeks zit immers veel lager...
Code 1404097 lijkt wel op een kazernealarm codegr fp
Die code zit gewoon bij iemand in zijn pager. Nu weet je teminste wat er in Gorinchem gebeurd, zolang er nog nog geen andere codes gebruikt worden.mvg,Leen
Citaat van: "gerbuntjah1990"Citaat van: "Leen Ansems"Ik heb zo`n idee dat het een pieper van een centralist is, die graag op de hoogte wil blijven van het één en ander..Dat zal wel eens kunnen Leen...mvg,GerbenTja, inderdaad niet moeilijk meer....: Gorinchem en Dordt??? Dat moet Bram zijn
Citaat van: "Leen Ansems"Ik heb zo`n idee dat het een pieper van een centralist is, die graag op de hoogte wil blijven van het één en ander..Dat zal wel eens kunnen Leen...mvg,Gerben
Ik heb zo`n idee dat het een pieper van een centralist is, die graag op de hoogte wil blijven van het één en ander..
Nee hij gaat ook mee als Dordt eruit gaat. Dus het heeft niks met GOR opzich te maken. Er zijn zaken waar je niet al te veel vragen over moet stellen. mvg,Leen
Citaat van: "Leen Ansems"Nee hij gaat ook mee als Dordt eruit gaat. Dus het heeft niks met GOR opzich te maken. Er zijn zaken waar je niet al te veel vragen over moet stellen. mvg,LeenJa maar dan kom je het ook niet te weten