Blijkbaar is er een plezanten die er alles heeft afgehaald. Als je op de voorgaande pagina 57 kijkt kan je vaststellen dat sommige mensen liever iets afbreken dan aan mee te werken. Als het zo verder gaat is ook dit forum ten dode opgeschreven. Het heeft de laatste tijd heel wat minder bezoekers. Voor mij is het afgelopen. Als er iemand die te vertrouwen is om een lijst vraagt via email zal ik ze hem toesturen. Via het forum werk ik niet meer mee.
Ronny, nu niet voor het ene of het andere maar ik vind je aanval een beetje veel onder de gordel. Ik ga niet beginnen databases leeg te halen. Voor mij mag ieder zijn eigen website bouwen. Het punt was (en is nog steeds) dat die databases meer vragen dan antwoorden oproepen en vol met fouten staan. Het is niet aan mij om daar iets aan te doen op welke manier dan ook doch mag dit ten minste worden opgemerkt?
Ik stel verder vast dat ik hier een tijdlang heb gepoogd alle RIC-codes bij te houden en ze integraal op dit forum hier te zetten. Ik heb hiervoor van niemand hulp gehad. Zoals een mede-forumlid mij schreef: iedereen vraagt wel, niemand geeft iets. Ik wil wel eens zien wie hier nog allemaal zijn integrale filters heeft gepubliceerd. Jij alvast niet. Voor het overige wordt hier veel foute info verspreid (ook door jou) zoals lijsten die de toets met de logica niet doorstaan. Tot slot ben ik samen met enkele anderen hier de enige die vragen probeert te beantwoorden van nieuwe luisteraars die hier op zoek zijn naar basisinfo, nét het publiek dat dit forum moet aantrekken én behouden. Als eenzelfde RIC-code aan 10 verschillende korpsen wordt toegeschreven, lijkt het mij logisch dat mensen ergens anders hun heil gaan zoeken.
Tot zover dus het "liever iets afbreken dan aan mee te werken" van Asterix 900. Ik doe mijn deel hier...
Mvg,
Asterix 900