|
1400950
| is als het goed is van dhr. H.S., één van de officieren van de VRR/brandweer (uit mijn hoofd gezegd van district Noord). Hij is als ik het goed heb tevens hoofd/chef van BOT 1, en treedt kennelijk ook op als piket-regionaal commandant.
|
Nee, nee en ja. Valt een beetje tegen van je Enrique!
Maar ja... Dat heb je als de 'blauwe' zich gaan bemoeien met de 'rooie'.... Hahaha!!

Hahahaha dank je wel Arlé.... :oops: Ja kijk, blauwen bemoeien zich gewoon OVERAL mee he (heeeele ruime taakomschrijving....). Voor de gein zal ik mijn mini-opsporingsonderzoek hier uit de doeken doen: 1400950 kreeg in het begin als enige capcode het bericht dat BOT 1 operationeel was. Dus, ik dacht dat die code vast voor het hoofd van BOT 1 zou zijn. In Brand en Brandweer las ik een stuk over het BOT 1 en daar stond een fotootje bij. De heer H.S. was de enige officier (althans, de enige die ik herkende als officier). Wel leuk geredeneerd toch?

Inderdaad leuk geredeneerd! Vaak heb je het ook goed, maar dit keer dus helaas niet. En ja... Dan moet ik natuurlijk ff reageren!

Overigens zat je er ook weer niet zover naast; de S. klopt, maar staat voor wat anders, dan dat jij dacht.
(1+1=2, dus nu moet het voor jou niet zo moeilijk zijn rechercheur!)