Auteur Topic: ander Alexis probleempje  (gelezen 9431 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

martijn

  • Gast
ander Alexis probleempje
« Gepost op: 19 mei 2003, 13:03:28 »
Ik heb op mijn scanner een plug zitten die van mono naar stereo loopt, dan een stereo kabel van die plug naar mijn mic-in ingang op mijn computer. Het scanner geluid komt in ieder geval goed aan op mijn computer.

Als ik Alexis Datakiller opstart hoor ik zelfs ook spraakgeluid, maar nu is het probleem dat ik de geopende spreeksleutel van de mobilofoon/portofoon niet hoor. Stel dat de meldkamer roept: "1107...even stilte...wilt u gaan naar..." dan hoor ik het stukje ...even stilte... niet. En was het maar zo dat ik alleen dat dan niet hoorde, maar hierdoor valt ook vaak een gedeelte van het gesprek weg, meestal het eerste stukje wat iemand na die ...even stilte... zegt.

Als die stilte er is staat er bij Alexis ook: Detecting Silence, speakers: OFF terwijl de spreeksleutel dus wel degelijk open staat.

Ik heb zelf al geprobeert om het volume van de scanner iets harder te zetten en van windows 98 de microfoon volume en ook al bij Alexis zelf de microfoon volume, maar niets hiervan helpt.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet. Alvast bedankt.

Jos Fuchten

  • Gast
Re: ander Alexis probleempje
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2003, 13:14:53 »
Misschien helpt het als je in options het vinkje bij silence weghaald, ik weet niet of dit helpt maar probeer het eens.

Groeten
Jos