0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
ROGS met 3 capcodes Zitten ze niet te zieken om een dwaalspoor aan te brengen ?
Nee dat klopt wel hoor Rob. De 0127151 en 0127160 waren de codes van de eigen ROGS en de ROGS van Zaanstreek-Waterland met een koppeling naar de Communicator. De 0106540 is de code die onlangs in gebruik is genomen om een tekstbericht naar de pager te verzenden.
Voor de functie ROGS is de (groeps)code 0106540 in het leven geroepen gok ik, maar dit zijn slechts vermoedens...Groeten, Peter.
Die de dienstdoende ROGS in zijn pager aan/uit kan schakelen als hij dienst heeft.
Dat is pas snel reageren op een melding
Nu nog uitzoeken waar de 4 nieuwe codes van zijn, Corus lijkt duidelijk maar ze wijken wel veel af van 106411
Citaat van: "Fly"Nu nog uitzoeken waar de 4 nieuwe codes van zijn, Corus lijkt duidelijk maar ze wijken wel veel af van 106411Die0108100zal wel de commandant of zo zijn, of de bevelvoerder. Die andere 3 van de ploegen misschien. Ben helaas mijn infobron bij brandweer Corus (Piet) kwijt. Morgen het proefalarm maar even afwachten.Hmmm, tijdens het proefalarm waren ze niet te zien vandaag. Maar dat zegt nog niks denk ik zo.