0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Dit vind ik echter een vreemde capcode. Aangezien de 0101607 altijd in gebruik was voor de HV 681 van Hoofddorp.In ieder geval is de 640 dus de 2e TAS op Schiphol
Dat denk ik nu ook. Blijkbaar gaan de 640 en de 641 "naast elkaar" uitrukken. En is er geen sprake van een 1e en 2e TAS. Maar goed, het is de eerste dag, laten we de komende tijd afwachten.
Citaat van: "Jor"Dat denk ik nu ook. Blijkbaar gaan de 640 en de 641 "naast elkaar" uitrukken. En is er geen sprake van een 1e en 2e TAS. Maar goed, het is de eerste dag, laten we de komende tijd afwachten.Zo is het, er komen nog kansen zat . Inderdaad is er geen 1e en 2e TAS, ze hebben allebei gewoon hun eigen inzetgebied, en zoals in de eerste melding al bevestigd werd rukken ze nu ook uit naar Schiphol Rijk. Ik vraag me trouwens af wat ze daarvan vinden in Rijsenhout...Later!!Bart
Hallo,In het overzicht vab P2000 van dit forum staat de commandant van de brandweer Amsterdam met capcode 0101060 en 0101061.Bij de grote brand afgelopen maandag zag ik capcode 0101104 voorbij komen als commandant brandweer Amsterdam. Welke is het? Ik ga vooralsnog maar uit van 0101104