0 leden (en 7 gasten) bekijken dit topic.
0401995
Wat moet ik me voorstellen bij een monitorcode voor grote incidenten?
Citaat van: "Bert"Wat moet ik me voorstellen bij een monitorcode voor grote incidenten?En code die meeloopt bij grotere incidenten?
Laat ik duidelijker zijn; op een meldkamer van de brandweer hangt vaak een lichtkrant.Moet ik deze lichtkrant (grote incidenten) zien als een lichtkrant ergens binnen een gemeente of i.d.
Citaat van: "Bert"Laat ik duidelijker zijn; op een meldkamer van de brandweer hangt vaak een lichtkrant.Moet ik deze lichtkrant (grote incidenten) zien als een lichtkrant ergens binnen een gemeente of i.d.Nou tot zover wordt die code regionaal gebruikt, dus wat het kan zijn is me een raadsel. Een monitorcode hoeft niet per definitie in een lichtkrant te zitten, maar waar hij dan wel in kan zitten.... Misschien wel tbv de pers als soort informatiecode. Rijnmond heeft immers ook zo'n code meelopen. Hij zit zo dicht bij de regionale monitorcode dat je toch in die richting moet denken...
Voor persinfo heeft men meestal een speciaal telefoonnummer met een telefoonbeantwoorder waarin kort de omschrijving van de calamiteit is ingesproken, ik ben even de naam van zo'n ding vergeten
wat moet ik mij hierbij voorstellen, heb ze al in mijn filter staan
0400287 is een "nieuwe"capcode.